Salam....


Terima kasih singgah.....
Kini anda juga boleh ke instagram Yati_kaybakery - utk pilihan produk dan harga. Like FB - Kaybakery.malaysia utk info terkini - promo dan fast sale. Fb Yati Hassan utk pelbagai menu dan tempahan.


Jika berminat sila email ke
noorirdawati_hassan@yahoo.com yati akan respon anda , sila tunggu balasan yati utk setiap order...atau tinggalkan pesanan/sms di 019 2727564 utk respon lebih cepat...ataupun boleh whatsapp yati 019 2727564.



Terima kasih..daun keladi...


Tat Keju...@ Cheese Tart..

Salam....

Ini gambar lama yang tersimpan...saja nak buat entry...kot2 ada yang lupa dgn cheese tart yati....kita refresh yea..ulang-tayang produk yati......
Gambar ni dgn inti chocolate-milk choc...milk choc yang telah di campur whippping cream / dijadikan ganache...biasa yati guna blueberry filling...kali ni cuba choc...sedap juga..pada penggemar chocolate..
Boleh order dgn filling bebeza..kot nak cuba bluberry, strawberry, kiwi atau choc..atau nak plain gitu je...
Cheese tarrt..lagi lama simpan lagi sedap...utk pastikan pastry tak lemau/masuk angin..simpan dlm bekas kedap udara..simpan dlm fridge...eemm..lagi sedap masa panas...cuba reheat dlm microwave..ok kot...yati tak pernah cuba...!..yati rasa ok..mcm kita reheat...makanan lain..kalau ada convection microwave oven..lagi boleh..pastry akan rapuh semula..

Min order 30pcs sekotak...pada harga rm1.20 pp, sila email/sms utk order.....



Pada yang dah biasa order/makan, terima kasih atas sokongan anda semua...setiap minggu ada je yang order...la ni..yati dah selalu simpan stok cream cheese dlm fridge....


LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin