Salam....


Terima kasih singgah.....
Kini anda juga boleh ke instagram Yati_kaybakery - utk pilihan produk dan harga. Like FB - Kaybakery.malaysia utk info terkini - promo dan fast sale. Fb Yati Hassan utk pelbagai menu dan tempahan.


Jika berminat sila email ke
noorirdawati_hassan@yahoo.com yati akan respon anda , sila tunggu balasan yati utk setiap order...atau tinggalkan pesanan/sms di 019 2727564 utk respon lebih cepat...ataupun boleh whatsapp yati 019 2727564.



Terima kasih..daun keladi...


Brownies 2 lapisan..

Salam....

Brownies 2 lapisan..bawahnya coklat yang ada kacang badam atau walnut. Lapisan atanya cream cheese dan lingkaran corak dari coklat...(ini yang lazimnya).
1 adunan dapat 2 pek...harga rm 55....kalau 1/2 adunan rm30. Jadi belilah 1 adunan...boleh simpan...makin lama simpan makin sedap u....tak caya?...cuba beli..dan eksperiman sendiri...Insyaallah sedap...melainkan anda tak suka coklat atau cheese.., itu 'out of questions' la kan...
Yang bawah ni pelik sikit...kawan tu suka blueberry...masam2 manis pada lapisan coklat dan cream cheese...kalau budget besar sikit boleh la beli blueberry yang fresh tu!..Yang ini yati letak blueberry filling...letak di kedua lapisan.



Terima kasih Puan Haslina Ibrahim...lenkali order awal2 yea....kelam kabut yong..sampai tertinggal barang kat kedai...huu..hu..


LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin