Salam....


Terima kasih singgah.....
Kini anda juga boleh ke instagram Yati_kaybakery - utk pilihan produk dan harga. Like FB - Kaybakery.malaysia utk info terkini - promo dan fast sale. Fb Yati Hassan utk pelbagai menu dan tempahan.


Jika berminat sila email ke
noorirdawati_hassan@yahoo.com yati akan respon anda , sila tunggu balasan yati utk setiap order...atau tinggalkan pesanan/sms di 019 2727564 utk respon lebih cepat...ataupun boleh whatsapp yati 019 2727564.



Terima kasih..daun keladi...


Keju....cheese....

Salam....

Lama sungguh tak update blog ni...dah beberapa hari...tak mo keluarkan mode catatan utk blog yang ini...sebelum ni...yati relak je...bz kot google ni....takpe...akhirnya..dpt juga yati masuk ke mode yang ini....Alhamdulillah.....dah hati dah risau...jgn le apa yg buruk berlaku...menangis la akak...nak buat semula blog yang dah cantik sgt di mata yati ni....

Order yang bawah ni semua set yang ada keju/cheese utk customers yang menyambut Deepavali hari Jumaat lepas....



Marble Cheese Brownies...dgn lapisan coklat yang lembut gebu yang berisi kacang walnut..dan lapisan cheese di atas....keju , telur dan gula sahaja...itu yang sedap dan lemak..makan sekali, tak mau berenti...harus di simpan di dalam peti ais.


BCT..yang saban hari...tak jemu mereka order...yang dah biasa...memang tau sedap ke tidak resepi yati yang ini...yang baru2..mungkin...ralat la...dgn harga nye...tak sama dgn harga org lain...

Tqvm Mina, Vani dan..tak pasti siapa..semua kawan Kia dari IQL...Selamat Pesta Cahaya....





LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin