Salam....


Terima kasih singgah.....
Kini anda juga boleh ke instagram Yati_kaybakery - utk pilihan produk dan harga. Like FB - Kaybakery.malaysia utk info terkini - promo dan fast sale. Fb Yati Hassan utk pelbagai menu dan tempahan.


Jika berminat sila email ke
noorirdawati_hassan@yahoo.com yati akan respon anda , sila tunggu balasan yati utk setiap order...atau tinggalkan pesanan/sms di 019 2727564 utk respon lebih cepat...ataupun boleh whatsapp yati 019 2727564.



Terima kasih..daun keladi...


Brownies Badam..

Salam....

Utk guru di sekolah anaknya Arzilina...

Almond Brownies, yang baharu di Kay Bakery....boleh cuba...insyaallah sedap...mulakan dgn Bismillah...

tqvm Ar, yang belum jemu mencuba produk yati...
..
.yati sedang berangan nak menjual cheese cake pulak...la ni..kalau nak makan..yati beli sepotong di SR...new york cheese kek....cukup sepotong utk menyedapkan lidah dan tekak...kek..version kay bakery..boleh kot...ada ramai juga yang tak suka kek beraising...sedap makan plain...boleh la..nanti yati cari bekas bulat bertutup ye...mudah dan senang utk di simpan..juga mudah utk yati membakar nya....ok...projek akan dtg..semua org boleh cuba, butter cheese kek, kek pisang,...dan macam2 lagi....semua plain..tanpa aising.....sesuai utk jadikan buah tgn ke rumah org...letih nak bwk cc kan...boleh cuba...next projek ye...



LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin