Salam....


Terima kasih singgah.....
Kini anda juga boleh ke instagram Yati_kaybakery - utk pilihan produk dan harga. Like FB - Kaybakery.malaysia utk info terkini - promo dan fast sale. Fb Yati Hassan utk pelbagai menu dan tempahan.


Jika berminat sila email ke
noorirdawati_hassan@yahoo.com yati akan respon anda , sila tunggu balasan yati utk setiap order...atau tinggalkan pesanan/sms di 019 2727564 utk respon lebih cepat...ataupun boleh whatsapp yati 019 2727564.



Terima kasih..daun keladi...


Edible Image Cupcakes

Salam...

Selamat hari jumaat..hari terakhir sekolah yg sesi pertama tahun 2012....dah tengah tahun pun....ada persoalan..dah tercapai ke azam tahun ni?..emmm...yati terfikir..eh..apa ye azam aku?..emm..yati takde azam rasanya...yati ni tak berapa ambitious sgt lah..hanya meneruskan apa yang ada..menajamkan skil yang ada..timing semakin baik..insyaAllah...itu aje lah...biz pun semakin bizi..dgn anak2 yang makin membesar..tak byk yg boleh dibuat....wahm....sibuk dgn biz mcm mana pun...time anak lebih diutamakan...apa lagi visi hayat seorang wanita..selain melihat anak2 nye hidup sihat..ini saja saham kita kelak...nak ada saham di dunia..kirim salam lah...jadi saham di akhirat...insyaAllah ye...anak2 lah..lebih utama..mereka sihat, berjaya cukup la..utk hati seorang ibu ni...dgn rezeki dari Nya...alhamdulillah..belum putus lagi...ada saja..ada yg tak sempat nak dilayan...maaf ye....nak sms'ing pun..tunggu dah duduk sekejap...masa2 kritikal di jalan memang tak dpt nak membantu...maaf ye...

................






semua imej dicetak atas kertas gula..yati tak pandai melukis..ini saja yg mampu ditawarkan...sila pesan awal..tak mudah nak mencari imej2 yang kalian ingini. semau bergantung pada stok yang ada di pasaran.

terima kasih semua...terima kasih...semoga semua berpuas hati..jika ada tersilap kata dan gerak..mohon maaf ye....

terima kasih....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin