Salam....


Terima kasih singgah.....
Kini anda juga boleh ke instagram Yati_kaybakery - utk pilihan produk dan harga. Like FB - Kaybakery.malaysia utk info terkini - promo dan fast sale. Fb Yati Hassan utk pelbagai menu dan tempahan.


Jika berminat sila email ke
noorirdawati_hassan@yahoo.com yati akan respon anda , sila tunggu balasan yati utk setiap order...atau tinggalkan pesanan/sms di 019 2727564 utk respon lebih cepat...ataupun boleh whatsapp yati 019 2727564.



Terima kasih..daun keladi...


Bday Hazim - angry bird...

Salam...

Semua mau angry birds...cuma games x-box je takde yang ini.....set yang bawah ni..semua dari Yus...all the way dari wangsa maju ke sini..tqvm kawan....yati dah beli hadiah utk Hazim dan Ain. Maaf ye tak sempat nak mencari minggu lepas...

blueberry cheese tarts...sekotak...min order 30pcs.....@ rm 1.20 pp..

set cc vanila, atasnya edible images Angry Birds....sila sms utk order...ei ni diperbuat dari sugar paper...di cetak dgn pewarna yang boleh di makan...jgn makan selalu sudah la ye.....

tqvm Yus..tetap menyokong kawan mu ini...maaf ye tak dpt hadir sabtu lepas..ibubapa ku datang dari kg....lain hari ye...yati dah beli hadiah utk mereka...nanti ada lapang yati ke sana...tqvm.



LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin