Salam....


Terima kasih singgah.....
Kini anda juga boleh ke instagram Yati_kaybakery - utk pilihan produk dan harga. Like FB - Kaybakery.malaysia utk info terkini - promo dan fast sale. Fb Yati Hassan utk pelbagai menu dan tempahan.


Jika berminat sila email ke
noorirdawati_hassan@yahoo.com yati akan respon anda , sila tunggu balasan yati utk setiap order...atau tinggalkan pesanan/sms di 019 2727564 utk respon lebih cepat...ataupun boleh whatsapp yati 019 2727564.



Terima kasih..daun keladi...


Lapangkan dada....

Salam....

Tajuk2 yang tiada kaitan dgn blog ini...macam tajuk motivasi pulak kan..kan?.... emm..tarik nafas, dan hela....Alhamdulillah....nak tido kita baca doa...bangun tido pun mesti baca doa yea....lepas tu...terus fikirkan....semua yg +ve..agar perjalanan hidup kita seharian ini lebih baik dan lancar...dgn rahmat dari Nya..ada masa..solat Dhuha 2 rakaat..insyaallah...bertambah2 rezeki...rezeki berupa harta,kesihatan, hati tenang, dan macam2 rezeki Allah akan beri tanpa kita sedari..

berlapang dada..maknanya....take for granted...semua perkara jgn di remehkan....semua hal..semua cerita..kita fikir secara ringan2 je ye..tapi kalau bab kerja mesti serius....contohnya...kalau anak tak mau belajar...emm..yati selalu buat ...suka la..mama tak sempat nak duduk mengadap korang...ok..buat lah..apa yg patut...tapi..nanti time cuti sekolah...korang duduk la kat meja habiskan buku latihan yang tak habis ni ye?....semua senyap!...(jgn tiru aksi saya ye)...contoh lain....jika ada org bising2...huish..mahal nya..caj ke kelas masakan...dan ada org kata org tu kedekut, ada org ni berkira nak kasi resepi....emmm....kita cuba letak diri kita di situasi deme...harga ni sgt subjektif..pokok nya kita jgn la nak memanjangkan isu itu..diam kan aje....salah satu tindakan berlapang dada..ia lah..diam je...diam lebih baik dari berkata2 takut tersalah kata!...ini pandangan yati..

juga....jgn suka menuduh org itu dan ini...siapa lah kita nak menyatakan seseorang begini dan begitu...biarkan saja dia..Allah akan beri yg setimpal atas tindakan nya...jgn suka2 beri kata PHD pada seseorang...takut2 silap2 hb...PHD tu lah balik semula pada kita...jgn kata org kedekut, jgn kata org salah,...jangan....tanpa kita sedari sifat tersebut ada pada kita, yg org lain pulak akan nampak!...lebih elok...jgn pandai2 nak beri gelaran pada seseorang....kalo memang betul la..si anu tu kedekut taik hidung masin...apa kita boleh buat..diam kan saja...sambil doa..jgn la aku jadi begitu...he..he..paling elok doakan org itu...insyaallah..itu lebih baik dari menegak benang yg basah..yg konon dia tu bersalah sgt!.....

.............................


MCB 2 adunan..utk Haslina dan Lily...

1 pek dgn blueberry filling...masih belum betul resepi tu...asyik lupa saja nak membeli blueberry kering....

tqvm semua....1 pek utk Puan Sharifah Raudhah sempena C&C sabtu lalu....

Moms In Business.... how to network?....


LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin