Salam....


Terima kasih singgah..... sila layari
http://www.flickr.com/photos/kaybakery/ utk lebih banyak design...dan hasil kerja yati...jika perlukan idea utk bekas/casing cupcakes/muffin/tarts/brownies , sila ke http://www.kaycraft.blogspot.com utk contoh .Untuk pilihan produk dan harga sila rujuk www.kaybakery.com.my/


Jika berminat sila email ke
noorirdawati_hassan@yahoo.com yati akan respon anda , sila tunggu balasan yati utk setiap order...atau tinggalkan pesanan/sms di 019 2727564 utk respon lebih cepat...


Terima kasih..daun keladi...

Layari www.kaybakery.com.my ....semua jenis produk dan harga...

Marble Cheese Brownie

Salam...

MCB masih ada di Kay Bakery...satu resepi rm60 akan dpt 2 pek besar tu saix 7x7 inchi.





sesuai utk dibawa kemana2..dlm bekas aluminium mudah simpan dan berpenutup. sms/wa yati 019 272 7564.

Menu minum ptg... Churros

Assalamualaikum...

Cuti2 sekolah  ni, anak semua kat rumah..asyik lapor saja.... he..he... mak2 penin..nak susun jadual xtvt anak2...emmm..yg berduit lebih..akan htr ke kelas2 ... yg cukup2... anak2 lepak kat umah..di beri ilmu hidup. Yang ada byk lebihan pergi melancong ke luar negara atau luar negeri..sambil2.. menikmati anugerah Allah.... mcm2 la kan...

Bab mkn..memang mesti ada dlm senarai.. ini salah satu nya... kalau nak resepi...boleh Like fanpage Kay Bakery. malaysia.., yati dah tepek kat situ ya...

.....................

Ini churros..en suami kata..cakoi!..ha ha... so melayu la dia!... yati dan faris dah ke spain...ha ha...





selamat mencuba mak2 semua... ajak anak2 sama ke dapur..moga2 bila dah besar nanti tak kekok ke dapur... ajar anak ringan tulang dari kecil lagi.. ,supaya..bila ke rumah org..atau dah kawin..bertambah harmoni rumahtangga anak2... dan lagi..mendapat pahala xtra...... ilmu hidup ni!...

terima kasih semua...

Kek Birthday - kek besday - kek hari jadi - kek ....

Assalamualaikum...

SElamat bercuti..... alhamdulillah..dah nak habis tahun 2014...mcm kejap je habis tahun ni..rasa mcm baru je januari kan?..

apapun pencapaian anak anda dlm akademik...terimalah dgn hati terbuka..walau dlm hati...tersgt la..frust menonggeng..tapi apa nak dikata..dah itu yg terbaik..redha lah... tak guna nak terkilan-marah2..... kecik hati anak2.. mungkin mak lupa nak doa lebih kot..he he..takpe..dunia belum kiamat...masih ada lagi ruang dan jalan utk berjaya....bukan akademik saja..
akhlak,iman.., mcm2..kalo pandai..cemerlang atas paper..tapi perangai..mcm hantu..x jadik kan?..

xpe..yg penting solat anak2 tip top!.

.................................

Tempahan tetap di buka di Kay Bakery...kerna kami tak bercuti ke mana2..hanya berada di sini...
Insya Allah boleh buatkan..

sms/wa yati 019 2727564..








Terima kasih pada yg pesan... Shasha, Kak Sali, Cikgu Noraini, Erika, Kak Jus, Hani, Alin,... jutaan terima kasih.


Carrot Cake

Assalamualaikum...

Terima kasih kepada semua..yg order...terima kasih ya...

tak sempat nak update blog...bila tgk kat entri..aduhai...cikit je...maaf ye... kalau nak tgk byk2..pic...terbaru...boleh ke Instagram yati_kaybakery... cari di USER...atau boleh cari di TAG #kaybakerymalaysia... di situ..Alhamdulillah..sempat update..hampir setiap hari..., mudah di situ..

Kek di bawah ini RM 60...dgn keju krim...dlm nya kek lobak ada kismis. 
kek saiz 9x9.



*tahniah anak2 yg dpt Mumtaz utk psra... , kita tunggu upsr pulak..apapun keputusan anak2 kita..Alhamdulillah..itu yg terbaik utk ank kita dan kita juga sebagai ibu bapa.

- pesan...seorg ilmuan..jika kita dah beri segala mcm didikan agama yg sepatutnya..namun anak2 masih tak mau menurut perintah Allah..kita ibubapa lah..yg perlu musahabah diri..byk kan istighfar dan solat taubat. Mungkin kita ada silap sana sini yg kita tak sedar... mohon Allah bantu kita mendidik anak2..bukan mudah tugas kita... semua nak yg baik2... doa senjata paling mustajab..cepat atau lambat dimakbulkan..itu urusan Allah..Dia lebih arif..


Tat Buah segar...

Assalamualaikum...

Awas dgn hadis palsu...
... menuntut ilmu itu tiada penyudahnya.....dgn ilmu..kita boleh menambah keimanan..
bila berilmu..boleh tau mana yg palsu mana yg benar...
insyaallah kita semua..berjaya dunia dan akhirat.

Quran berpesan..jgn beputus asa...kisah2 rasul..yg berkaitan dgn segala macam ujian dari Allah...namun mereka tidak berputus asa.. menghayati kisah2 nabi dan rasul..mengajar kita erti kesabaran, tabah dlm ujian...

................................

fruit tart rm30 sekotak...

*minima belian rm100 utk penghantaran + caj.



terima kasih semua.

Promosi kek birthday.... dgn edible image sahaja..

Assalamualaikum....

selamat pagi...  

Kompas iman ...nak dpt dari mana?..

Pelajari al Quran - tadabbur al quran....insyaAllah..situ penuh panduan dan halatuju utk tatacara hidup seharian...tiada separuh2 dlm iman..
solat 5 waktu..tapi bab aurat tak ikut.... 
sama2 kita ingat-ingatkan...

...................................


promosi kek dgn edible image... sms/wa/teleg yati ye....insyaAllah boleh buatkan... dtg ambil di BK4...atau nak yati htr..emm..ada caj..dgn belian minima rm100...(mohon kefahaman semua ye...).

Terima kasih.

1436Hijrah - selamat tahun baru

Assalamualaikum...

Selamat menyambut tahun baru hijrah - esok insyaAllah 1 Muharam dlm kalendar islam. bersamaan 26hb Oktober 2014 tahun masihi.

Banyak yg berlaku sepanjang tahun... emm..macam2, terbaru isu..i want to touch.... pada yati program tersebut tak perlu di buat..yati baca utk memberi kesedaran pada org islam...emm..yati rasa semua org islam sedar,dan tau... yati bukan nak jadi keybod warrior., atau instant ustazah...ini pandangan yati...maaf jika ada yg terasa.. ilmu-mari kita sama2 berkongsi ilmu...

jgn berbuat sesuatu yg mungkin menimbulkan firnah..itu pesan ustaz... apa yg Allah larang..jgn dipertikai...

hidup kita ada tujuan lain..kita hidup utk berbakti pada Allah, memakmurkan dunia..,melahirkan khalifah Allah, menyebarkan agama Islam. Hidup di dunia..penuh ujian...sabar dan tabah ..

positifkan minda ..insyaallah setiap perkara akan ada penyelesaian..kembali pada Allah..
mengadu pada Allah...segalanya kerana Allah.

sama-sama kita ingat-ingatkan ... ampun maaf, tersalah kata dan laku...


terima kasih kepada semua pelanggan setia..yg lama yg baru...terima kasih atas sokongan... kerana kalian berkongsi rezeki dgn yati...semoga kalian beroleh hidup yg barakah..rezeki yg berterusan... zuriat yg soleh solehan..keluarga sakinah...insyaallah berjumpa di Jannah.

* kaybakery beroperasi seperti biasa...fruit tart,cheese tart,cream puff, cupcakes,aneka kek,muffin,lasagna,shepherd pie, dan cookies.

# mohon kerjasama semua..utk penghantaran min belian rm100+caj, terima kasih.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin