Salam....


Terima kasih singgah..... sila layari
http://www.flickr.com/photos/kaybakery/ utk lebih banyak design...dan hasil kerja yati...jika perlukan idea utk bekas/casing cupcakes/muffin/tarts/brownies , sila ke http://www.kaycraft.blogspot.com utk contoh .Untuk pilihan produk dan harga sila rujuk www.kaybakery.com.my/


Jika berminat sila email ke
noorirdawati_hassan@yahoo.com yati akan respon anda , sila tunggu balasan yati utk setiap order...atau tinggalkan pesanan/sms di 019 2727564 utk respon lebih cepat...


Terima kasih..daun keladi...

Layari www.kaybakery.com.my ....semua jenis produk dan harga...

Cupkek @ Kay Bakery

Salam...

Alhamdulillah.... kita hampir berjaya melawan nafsu di bulan Ramadhan...semoga ibadah kita berterusan...rajin solat2 sunat, byk membaca quran, bersedekah, xtra sabar, solat wajib di awal waktu, menjalin silaturrahim..dan mcm2 perkara baik yg kita lakukan di bulan ini. InsyaAllah...

..............

terima kasih pada yg tempah cupkek..walau bulan puasa...masih ada yg teringin cc...toce toce..










Ramadhan dah nak habis...seronok di bulan ni...alhamdulillah...dpt kita menambah pahala berganda2 di bulan ini..insyaAllah puasa terbaik sepanjang hidup kita.

...............

terima kasih pada yg tempah biskut dan mcb... insyaAllah kita akan jumpa lagi..

Kuih Raya 2014

Assalamualaikum....

Kuih Raya di Kay Bakery. Boleh pm/whatsapYati 019 272 7564. Tarikh tutup tempahan pada 13hb July ni. 



 Choc cornflakes - rm 25 sebalang



Terima kasih kepada semua...selamat berpuasa. 

Salam Ramadhan 1435H

Selamat Menyambut Bulan Puasa 
bulan penuh berkat dan rahmat . Bulan latihan...- menahan lapar dan dahaga, menahan amarah, menjaga nafsu , bersedekah sebanyak2 nya.. , 

Alhamdulillah bersyukur..kita diberi peluang lagi utk menambah pahala..



semoga kali ini yg terbaik dari sebelum nya. Kepada semua pelanggan setia..terima kasih atas order2 yang telah dibuat..tunggu keluaran depan utk kuih raya . Terima kasih..semoga kita bertabah dibulan ramadhan ini.

* walaupun cina sebelah rumah..sedang menggril rumahnya...dgn habuk putih berterbangan di ruang laman ku..habis..baju dan kereta ku putih2 dek habuk nya...kodokut punya cina..takmo letak penghadang ke?.. muka sendiri putih pun tak kisah..sabor yo lah!

Cupcakes

Salam...

Cupcakes masih ada di sini... design simple ,... insyaAllah tempahan di terima. 




Terima kasih kepada semua... 

Bakery Fair @ PKNS

Salam..

Alhamdulillah...sudah berakhir...tapi masih sibuk...dgn tempahan dan 'priority' ..

terima kasih kepada semua yg sudi berkunjung ke booth kami. Pertama kali.. maaf atas kekurangan.
Like Fanpage KELAB CINTA KETUHAR utk pelbagai aktiviti.

Baru lepas kelas percuma kuih2 Ramadhan...insyaAllah ada lagi xtvt dari ahli panel seterusnya. Semua nya percuma... daftar jadi ahli pun percuma, jika turut serta dlm kelas/cabaran akan dpt 'token' lagi. 




Kay Bakery masih menerima tempahan seperti biasa. Yati agak sibuk , tak dpt berlama di depan netbook, anak kecil makin lasak dan manja lebih. InsyaAllah ...tempahan akan dilayan. sms./whatsap yati 019 272 7564.

terima kasih..selamat menyambut ramadhan, tak berapa lama lagi. Udara nampak kurang 'friendly'...jaga diri ye...juga jaga2 anak2...doakan keselamatan anak2 ye ibu-ibu..org jahat semakin berani...kita usaha.. selebihnya..kuasa Allah...



Quiche - Mum's Baking Needs

Salam..

Savuri di sini..masih ada.. Kish...inti Ayam dan Cendawan Butang . 
saiz 9 inchi.



sms/wa Yati 019 272 7564...terima kasih pada yg order....

* mari dtg beramai-ramai memeriahkan acara tahunan ini...ada perbagai hadiah percuma.. Buttercup,bag kck,produk sample, demo..dan sebagai nya.. di PKNS Shah Alam , Selangor. 


insyaAllah Kay Bakery akan menjual lasagna dan marble cheese brownie . Datang ye...temui kami di Booth 10, 11, 17 dan 18. Dari jam 10 pagi ke 10 malam.


Sweet Pastry @ Bandar Kinrara

Salam.

Alhamdulillah... Bento Contest telah selesai.. Tahniah kepada yg menyertai...tqvm menjayakan misi cabaran yati pada bulan Mei . Tahniah Siti Hajar Ahmad , ...kreatif... tak terfikir nak mewarnakan pasta tu...memang anak2 suka yg berwarna-warni. Pelbagai hadiah sgt menarik bakal ditebus oleh beliau. InsyaAllah ada rezeki kita buat contest lagi ye...  jadilah ahli Kelab Cinta Ketuhar... ada byk xtvt yg telah dirancang. Satu projek komuniti, utk berkongsi inspirasi baking dan masakan kepada semua ...biar semua boleh baking. 


.....................................

pastri manis masih ada di sini...sms/pm/wa Yati 019 272 7564 .





terima kasih yg tempah, semoga majlis kalian bertambah seri ..dgn hidangan yg manis ini. terima kasih, hanya Allah yg membalas sokongan kalian kepada yati. terima kasih.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin