Salam....


Terima kasih singgah..... sila layari
http://www.flickr.com/photos/kaybakery/ utk lebih banyak design...dan hasil kerja yati...jika perlukan idea utk bekas/casing cupcakes/muffin/tarts/brownies , sila ke http://www.kaycraft.blogspot.com utk contoh .Untuk pilihan produk dan harga sila rujuk www.kaybakery.com.my/


Jika berminat sila email ke
noorirdawati_hassan@yahoo.com yati akan respon anda , sila tunggu balasan yati utk setiap order...atau tinggalkan pesanan/sms di 019 2727564 utk respon lebih cepat...


Terima kasih..daun keladi...

Layari www.kaybakery.com.my ....semua jenis produk dan harga...

Kek di Kay Bakery

Assalamualaikum...

Alhamdulillah...Syawal dah selesai...insyaAllah ada rezeki kita jumpa lagi...

tempahan utk makan2 masih ada...murah rezeki orang kita...menjamu makan kawan2,saudara-mara,jiran,dan keluarga.

kek coklat,vsc atau red velvet...sila sms/wa/telegram yati 019 2727564.




terima kasih kepada semua...ada masa kita jumpa lagi....

Raya ...syok nya Raya...

Assalamualaikum...

Open House mula dah...alhamdulillah... begitulah di sini,org bandar sibuk... lagipun nak ke satu tempat ke satu tempat...memang tak berapa jauh..tapi dek kerana jem...mau berjam2 atas jalan... silap2 dah sampai rumah,tuan rumah pulak takde... itu sebab kita di sini perlu jemputan utk dtg...kalau setakat saja2 nak terjah..maaf lah ye...kurang2..kena maklumkan nak dtg...insyaAllah ada rezeki dpt dikongsi bersama..

sedangkan org kampung pun..main sms/hp je sekrg ni..nak dtg kena tipon dulu...tak leh dah nakt terjah2 macam dulu2... tuan rumah nak bersiap juadah... supaya tetamu yg dtg..kenyang... insyaAllah... niat nye elok. 

...................................



Kay Bakery,mcm dulu..alhamdulillah...boleh buatkan...seperti yg dulu... sms/whatsap/telegram Yati 019 272 7564. 

Selamat berhari raya - hari mengeratkan silaturrahim... 

Salam Lebaran 2014

Assalamualaikum...

Alhamdulillah....terima kasih Allah..dgn anugerah Syawal... syukursyukur kita dpt rezeki melimpah ruah..dapat berhari raya dgn meriah..bersama insan tersayang, keluarga, teman... syukur padamu Allah... rezeki paling berharga...bila punya masa dan kesihatan utk meraikan bersama2 yg tercinta...dlm keadaan negara kita yg aman dan ... ya Allah..x dpt diluahkan... semuanya...anugerah yg Maha Besar.....

sebulan berpuasa...hari raya adalah hari kemenangan umat islam...namun..jauh di bumi Allah sana... Palestin... ya Allah...tabahkan hati mereka... sokongan dari jauh,,dan doa kami utk umat islam di sana... saudara kami di sana...entah bagaimana syawal mereka...di sana..peluru, tembak..mengecutkan perut, meluluhkan jantung...di sini..kita bermain mercun..bederai gelak tawa..emmm.... disana.. gugur air mata..pilu...ya Allah lindungi mereka ya Allah...kasihani mereka.... berikan Jannah pada mereka yg gugur .... 

.......................................



terima kasih kepada semua yg order..utk raya...terima kasih...alhamdulillah... dpt berkongsi rezeki bersama yg lain...jemput ke rumah...masih ada lagi duit raya utk anak2... 

InsyaAllah, dah boleh terima order... sila sms/whatsap yati 019 272 7564. Terima kasih.


Cupkek @ Kay Bakery

Salam...

Alhamdulillah.... kita hampir berjaya melawan nafsu di bulan Ramadhan...semoga ibadah kita berterusan...rajin solat2 sunat, byk membaca quran, bersedekah, xtra sabar, solat wajib di awal waktu, menjalin silaturrahim..dan mcm2 perkara baik yg kita lakukan di bulan ini. InsyaAllah...

..............

terima kasih pada yg tempah cupkek..walau bulan puasa...masih ada yg teringin cc...toce toce..










Ramadhan dah nak habis...seronok di bulan ni...alhamdulillah...dpt kita menambah pahala berganda2 di bulan ini..insyaAllah puasa terbaik sepanjang hidup kita.

...............

terima kasih pada yg tempah biskut dan mcb... insyaAllah kita akan jumpa lagi..

Kuih Raya 2014

Assalamualaikum....

Kuih Raya di Kay Bakery. Boleh pm/whatsapYati 019 272 7564. Tarikh tutup tempahan pada 13hb July ni. 



 Choc cornflakes - rm 25 sebalang



Terima kasih kepada semua...selamat berpuasa. 

Salam Ramadhan 1435H

Selamat Menyambut Bulan Puasa 
bulan penuh berkat dan rahmat . Bulan latihan...- menahan lapar dan dahaga, menahan amarah, menjaga nafsu , bersedekah sebanyak2 nya.. , 

Alhamdulillah bersyukur..kita diberi peluang lagi utk menambah pahala..



semoga kali ini yg terbaik dari sebelum nya. Kepada semua pelanggan setia..terima kasih atas order2 yang telah dibuat..tunggu keluaran depan utk kuih raya . Terima kasih..semoga kita bertabah dibulan ramadhan ini.

* walaupun cina sebelah rumah..sedang menggril rumahnya...dgn habuk putih berterbangan di ruang laman ku..habis..baju dan kereta ku putih2 dek habuk nya...kodokut punya cina..takmo letak penghadang ke?.. muka sendiri putih pun tak kisah..sabor yo lah!

Cupcakes

Salam...

Cupcakes masih ada di sini... design simple ,... insyaAllah tempahan di terima. 




Terima kasih kepada semua... 

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin