Salam....


Terima kasih singgah.....
Kini anda juga boleh ke instagram Yati_kaybakery - utk pilihan produk dan harga. Like FB - Kaybakery.malaysia utk info terkini - promo dan fast sale. Fb Yati Hassan utk pelbagai menu dan tempahan.


Jika berminat sila email ke
noorirdawati_hassan@yahoo.com yati akan respon anda , sila tunggu balasan yati utk setiap order...atau tinggalkan pesanan/sms di 019 2727564 utk respon lebih cepat...ataupun boleh whatsapp yati 019 2727564.



Terima kasih..daun keladi...


Tat buah - fruit tart

Assalamualaikum...

Kami masih beroperasi dan jualan fruit tart masih lagi ada..belum ada yg jemu lagi...alhamdulillah..setiap minggu..ada saja yg buat makan2.

Terima kasih kepada semua..

......................

Yati tak sempat nak berceloteh..mcm2 ada dlm fikiran..nak menulis nya yg mcm tak tersampai ke tgn... he he...

...................

Fruit tart masih lagi rm30 utk sekotak 25biji..sedaya boleh memberi yg terbaik dan berbaloi dgn harga. 

Nilai duit makin kecil... nilai emas makin naik...percaya lah... jika ada yg berminat nak mula simpan sikit2..1g 1bulan..cari yati ya..insyaAllah boleh dptkan utk anda pada yg harga yg terbaik. 

.....................................











Terima kasih kepada semua..ampun maaf jika ada yg terkurang. Kalau tak sedap ckp yati ya..kalau sedap..boleh la rekomen pada org lain ya.

Pai Ayam @ Kay Bakery

Assalamualaikum..

Pai Ayam - berkrim ayam dan kacang hijau/lobak merah. 
Pastri 'short crust' homemade.


RM 45 sekotak 25biji.








untuk pesanan boleh sms/wa Yati 019 2727564.

Combo set RM 100 sahaja.




Assalamualaikum...

Buang masa dan tenaga gaduh pasal tulisan di Whatsapp- saya tak suka!... nanti ku saman penulis tu...sebab tulisan dia.. saya kena percikan syaiton yg direjam....


..................... 

combo set RM 100 - 1 kotak fruit tart 25pcs, 1 kotak cream puff 35pcs dan 1 kotak chicken pie 25biji

utk tempahan sila wa/sms Yati 019 2727564





terima kasih kepada yg pesan.

Set kek birthday - RM 85 / RM 120

Salam..

Set kek saiz 6 inchi atau 8 inchi - bersama 25biji cupkek saiz 2oz. Dengan edible image.





Terima kasih daun keladi - lain kali kalau nak lagi cari yati ya.

Kek - cake

Assalamualaikum...

.................................

Sana sini kek - hallo Yati ya.... insyaAllah yati tolong mana yg boleh. 












Terima kasih.

Cupcakes

Assalamualaikum...

Cupcakes masih ada di Kay Bakery - pm yati 019 2727564 - whatsapp/sms boleh.

..........................






Terima kasih.

SElamat Hari Raya Aidil Fitri 2015



Assalamualaikum...

Salam lebaran...Alhamdulillah dah 6 Syawal... kena mula bertugas kan... 
anak2 pun dah masuk sekolah..mak pak pun terpaksa la masuk kerja.. dgn hati yg berat....he he...tiap tahun pun camtu kan....

Kay Bakery mohon ampun dan maaf , zahir dan batin..tersilap kata, maaf ye..semoga silaturrahim kita berpanjangan.

............................





Pesanan boleh dibuat, melalui Wa 019 2727564 atau sms pun boleh ya. Terima Kasih semua.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin