Salam....


Terima kasih singgah.....
Kini anda juga boleh ke instagram Yati_kaybakery - utk pilihan produk dan harga. Like FB - Kaybakery.malaysia utk info terkini - promo dan fast sale. Fb Yati Hassan utk pelbagai menu dan tempahan.


Jika berminat sila email ke
noorirdawati_hassan@yahoo.com yati akan respon anda , sila tunggu balasan yati utk setiap order...atau tinggalkan pesanan/sms di 019 2727564 utk respon lebih cepat...ataupun boleh whatsapp yati 019 2727564.



Terima kasih..daun keladi...


Cupcakes Syawal 1430H/2009M

Salam...

Yati ada buat sample design utk cupcakes raya tahun ni. Ada 2 main design dalam set cupcakes of 25pcs tu nanti. Cupcakes sekotak 25pcs- utk 1 flavor (vanila/choc/pandan/orange). Jika nak 2 flavor boleh order 2 kotak.



Packing dalam kotak biasa, jika nak kan special box dengan clear window kena additional charges. So far yati tak arrange utk penghantaran, melainkan order lebih dari 5 kotak. Cupcakes paling lewat penghantaran/self-pick up hari Jumaat 18hb September.


Kod Raya Cc 001 - Burgundy Color

Kod Raya Cc 002 -Lemon yellow color.
Cupcakes set akan terdapat design seperti kod yang tertera di atas, juga akan ada perkataan samada - 'Selamat Hari Raya' @ ' Salam Lebaran' @ 'Syawal 1430H'. atau lain2 perkataan pilihan anda. Juga yati akan selitkan beberapa design yang matching dengan set setiap kod cc.
Pilihan warna 1. Burgundy 2. Yellow Lemon 3. Voilet 4. Royal Blue 5. Pink , pilihan warna adalah utk warna bunga ,design, dan tulisan atas cupcakes.
Sila buat tempahan awal, email/sms yati detail kod design, kuantiti, flavor dan masa nak ambil.



LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin