Salam....


Terima kasih singgah.....
Kini anda juga boleh ke instagram Yati_kaybakery - utk pilihan produk dan harga. Like FB - Kaybakery.malaysia utk info terkini - promo dan fast sale. Fb Yati Hassan utk pelbagai menu dan tempahan.


Jika berminat sila email ke
noorirdawati_hassan@yahoo.com yati akan respon anda , sila tunggu balasan yati utk setiap order...atau tinggalkan pesanan/sms di 019 2727564 utk respon lebih cepat...ataupun boleh whatsapp yati 019 2727564.



Terima kasih..daun keladi...


Drawing contest..

Salam...

Ini xtvt kurikulum yang Adam sertai...pertandingan mewarna...anjuran FOMCA,tadika nya di jemput utk memeriahkan acara....di Giant BK minggu lepas... Pertama kali yati luangkan masa utk xtvt camni..selalu anak2 yati tak minat....


Adam mewarna pun tak habis...tak sempat mama nak snap gambar yang diwarnanya....aduhai Adam...saja nak main dgn kawan2 je sebenarnya...


Tak kisah la..sambil tu sempat la mama beramal jariah sikit....beberapa kotak berisi cupcakes utk slot kuiz di pertandingan tersebut.


Terima kasih pada cik Nurul yang beri peluang....sambil2..memperkenalkan cupcakes yati di jajahan Bandar Kinrara....


Buat 20 kotak ni pun dah letih wooo..mengikat reben..ada la kotak berreben simple je...penat dah....



Pertandingan tersebut...dianjurkan sempena Kempen Konsumer Kebangsaan 2008-2012. Menggalakkan konsumer lebih bijak dlm menggunakan tenaga, perubahan dalam guna-semula (kitar-semula)...mcm2 kesedaran yang perlu kita amalkan..yang masa dapat menjimatkan wang yang pastinya..

Yati akan cuba senaraikan..apa yang patut kita jimatkan....'save money' tau....

1. Jimat petrol - a) Elakkan memanaskan enjin kereta lebih dari 45 saat..
b) Jgn terus memecut laju kenderaan anda...
c) Isi bahan api ketika suhu sejuk...
d)Pandu kenderaan pada kelajuan yang munasabah..dan rancang perjalanan anda..
e)Pastikan tekanan tayar pada tahap yang yang disyorkan..
f) Jangan penuhkan tempat simpanan barang dgn barang2 yang tak perlu...

2. Jimat elektrik - a)Matikan suis dan tanggalkan plug apabila sudah tidak menggunakanya..

Ada banyak lagi...tak larat ler nak catat semua...nanti cuba carik yea..apa yang boleh dijimatkan...bukan merugikan malas menjimatkan...juga kita bantu alam dengan penggunaan kitar-semula dan penjimatan tenaga.


Juga...bawa sendiri beg plastik/beg guna-semula anda bila membeli-belah.....save our earth....for future..dan utk kita juga...dunia dah makin panas....





LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin