Salam....


Terima kasih singgah.....
Kini anda juga boleh ke instagram Yati_kaybakery - utk pilihan produk dan harga. Like FB - Kaybakery.malaysia utk info terkini - promo dan fast sale. Fb Yati Hassan utk pelbagai menu dan tempahan.


Jika berminat sila email ke
noorirdawati_hassan@yahoo.com yati akan respon anda , sila tunggu balasan yati utk setiap order...atau tinggalkan pesanan/sms di 019 2727564 utk respon lebih cepat...ataupun boleh whatsapp yati 019 2727564.



Terima kasih..daun keladi...


Boy's theme..

Salam...

Tema ..baby boy...yati selalu tgk theme ni...ingat kan senang je membuat nya...huh...not that easy ya..esp..yati yang tak pandai melukis...kureng....cantik..., mujur yati tak lama sangat 'take for granted'..kalau tidak mau tak siap cc Arzilina ni...dalam hati kata..alah.sekotak je..kejap je buat...huu..hu..nak menulis nama tu pun..3/4 kali..padam dan buat semula....di campur dgn buat aksesori baby boy tu...nampak je mudah...tapi tak semudah itu..., akur lah..yang yati memang keras tangan bab melukis...takpe..ada byk lagi bakers yang terror melukis....bab melukis atas kek..yati 'fail'....tak boleh buat lepas ni...dalam otak mcm2 angan2..nak buat itu dan ini..imaginasi pandai...nak buat nye...huu..hu...kureng cantik..., sebab tu yati tak buat kek besar...ramai juga yang tanya kan..maaf yea...yati buat tak cantik ..kesian orang...baik la order pada yang pakar...., satu kek je yang yati teringin nak buat...yati teringin buat Kek Barbie...dah beli patung nye pun...dah berkurun dalam laci....huu..hu...bila la angan ku..jadi kenyataan....tunggu ada baby girl ke ?...hii..hi..akak..dah cukup dgn 2 lelaki ni... mudah pun menjaga anak lelaki.....!....Insyaallah..jadi yang soleh...
Ok kot...utk 1st time..buat theme ni..selalu...bunga2...simple2...girl's things....etc...

Yati buat...botol susu,bib, yatch, rattle , booties dan foot print....warna biru..utk boy...


Vanila 2 oz 25pcs...


Semoga Haqiem jadi anak soleh..berbakti utk ibubapa dan semua...



Terima kasih Ar...semoga anak2 happy tgk cupcakes ni...




LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin