Salam....


Terima kasih singgah.....
Kini anda juga boleh ke instagram Yati_kaybakery - utk pilihan produk dan harga. Like FB - Kaybakery.malaysia utk info terkini - promo dan fast sale. Fb Yati Hassan utk pelbagai menu dan tempahan.


Jika berminat sila email ke
noorirdawati_hassan@yahoo.com yati akan respon anda , sila tunggu balasan yati utk setiap order...atau tinggalkan pesanan/sms di 019 2727564 utk respon lebih cepat...ataupun boleh whatsapp yati 019 2727564.



Terima kasih..daun keladi...


Mini cupcakes...dlm kotak pink....

Salam....

Mini cupcakes....min order 100pcs utk setiap flavor...biasa yati isi dlm kotak putih....saja...jika nak yang lain 'upon request' ye..dan ada la sedikit caj utk kotak yang lain yea..

Yang ini choc flavor....warnya....akan sedikit berbeza yea...kadang ada yang gelap gelita...kadang ada yang coklat cerah sikit...ikut serbuk koko yang yati guna...jgn risau...yati tetap guna resipi yang sama yea....cuma warna serbuk koko berlainan ikut tempat pembekal.....semua brg naik harga woooo..penin akak!...Nak mensesuaikan dgn budget rm ni!....

Juga papercups yang yati guna juga akan berbeza dari ilustrasi yang ada ni...ikut stok availability..melainkan anda order byk (beribu-ribu lemon) dan awal...sempat yati carikan yang sedondon dgn perisa..

Ini la kotak spesel yang yati ckp kan...please bear in mind....ada xtra caj utk kotak gini yea...dan...sila beritahu awal2 yea....

Terima kasih Normah....






LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin