Salam....


Terima kasih singgah.....
Kini anda juga boleh ke instagram Yati_kaybakery - utk pilihan produk dan harga. Like FB - Kaybakery.malaysia utk info terkini - promo dan fast sale. Fb Yati Hassan utk pelbagai menu dan tempahan.


Jika berminat sila email ke
noorirdawati_hassan@yahoo.com yati akan respon anda , sila tunggu balasan yati utk setiap order...atau tinggalkan pesanan/sms di 019 2727564 utk respon lebih cepat...ataupun boleh whatsapp yati 019 2727564.



Terima kasih..daun keladi...


Utk anak lelaki nya....

Salam.....10 Zulkaedah 1431H / 18 Oktober 2010

Set 2 kotak utk bday anak lelaki nya pulak.....Syahmi yang sama baya dgn Adam..... utk bawa ke tadika nya....jenuh juga...fikir...agar semua budak2 dpt yang sama...tak de la ada yg berebut player....yati pun fikir gak...tau aje la..budak2....yang ada player tu , yati ada bekalkan bola coklat....nanti bila nak beri...cikgu kena kerja la sikit.....



set yg ada non-edible player....goal post nya yati simpan...macam tak cantik nak letak semua dlm 2 kotak tu....


Tak sabar2 Syahmi nak tgk....mujur dia suka....anak2 yati pun suka....ok dah tu...sama la citarasa nya.....

Paling pandai menilai cc yati...Adam....tiap kali yati buat cc..mesti nak tunjuk kat dia....dia akan beri komen la....ada juge yg tak cantik di matanya....kalau ada edible image lagi la dia suke...time tu juga la..pesan...nnati bday nya nak juge mcm ni!

Semoga semua anak2..gembira yea....tqvm Ahlam....jumpa lagi yea....



LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin