Salam....


Terima kasih singgah.....
Kini anda juga boleh ke instagram Yati_kaybakery - utk pilihan produk dan harga. Like FB - Kaybakery.malaysia utk info terkini - promo dan fast sale. Fb Yati Hassan utk pelbagai menu dan tempahan.


Jika berminat sila email ke
noorirdawati_hassan@yahoo.com yati akan respon anda , sila tunggu balasan yati utk setiap order...atau tinggalkan pesanan/sms di 019 2727564 utk respon lebih cepat...ataupun boleh whatsapp yati 019 2727564.



Terima kasih..daun keladi...


Cinta itu merah....

Salam..

Merah ke cinta itu ?... cinta lahir dari hati yang sepatutnya merah...hati yang azalinya merah...segumpal daging yang lembut...yang ada emosi ke?..tak..cinta perlu dari akal..dan turun ke hati...kalau cinta guna hati...tak jadi kemana...hati ada perasaan..ada getaran utk bertindak, hasil respon sang otak...akal/minda..memberi arahan yang lebih bijak..berbanding hati... betul ke apa yang yati tulis kan ni..?..


cc utk ulangtahun perkahwinan pertama..siti malu pulak ..alamak..tapi ok tak pe katanya...yati pulak syok sendiri...takpe..malu2..tapi mau....harapnya...resepi baru red velvet dari buku lynn hassan dapat memarakkan hari ulangtahun mereka...cupcakes merah...special resepi..lain dari cc perisa biasa...en suami kata ok..not bad...rasa berbeza....gebu...teksturnya...macam baldu...

set 25pcs 2 oz cupcakes..red velvet cupcakes

terima kasih Siti..ada masa kita jumpa lagi yea...kesibukkan siti..perlu ke KL..ada tugasan ...semoga...jodohnya kekal sepanjang hayat....



LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin