Salam....


Terima kasih singgah.....
Kini anda juga boleh ke instagram Yati_kaybakery - utk pilihan produk dan harga. Like FB - Kaybakery.malaysia utk info terkini - promo dan fast sale. Fb Yati Hassan utk pelbagai menu dan tempahan.


Jika berminat sila email ke
noorirdawati_hassan@yahoo.com yati akan respon anda , sila tunggu balasan yati utk setiap order...atau tinggalkan pesanan/sms di 019 2727564 utk respon lebih cepat...ataupun boleh whatsapp yati 019 2727564.



Terima kasih..daun keladi...


Ada reben..

Salam..

MCB berikat reben utk di bawa dalam dulang hantaran.....Cik Naiem...maaf ye tak sempat jumpa....

MCB 1 adunan - 2 pek - dalam bekas aluminium berpenutup....

terima kasih , semoga...berpanjangan jodoh nya...harap2 sempat la merasa mcb ni yea....juga tq atas jemputan.
kyati tak balik kg minggu ni..ada urusan lain...mau belajar skil baru....semoga ada guna nanti...hati masih rasa tak puas...yati mau lebih dari ini..hajat hati nak bertahajud/istikharah pun, hanya tinggal niat je..bila la boleh bergerak badan ni nak melakukan nya...mohon petunjuk dariNya....ada org kata, kita perlu bersyukur apa yang kita ada, tapi...kita juga perlu berusaha utk mendapat lebih baik dari yang kita ada ni..mungkin hati masih dibelenggu dgn dunia..hingga...tak puas-puas...emmm...bukan tak cukup..cukup..tapi..kalau la dpt ku langsai kan hutang2 lapuk itu..dgn segera...kan lebih elok..jiwa runsing dgn hutang....kalau dpt ku putar semula masa......


LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin