Salam....


Terima kasih singgah.....
Kini anda juga boleh ke instagram Yati_kaybakery - utk pilihan produk dan harga. Like FB - Kaybakery.malaysia utk info terkini - promo dan fast sale. Fb Yati Hassan utk pelbagai menu dan tempahan.


Jika berminat sila email ke
noorirdawati_hassan@yahoo.com yati akan respon anda , sila tunggu balasan yati utk setiap order...atau tinggalkan pesanan/sms di 019 2727564 utk respon lebih cepat...ataupun boleh whatsapp yati 019 2727564.



Terima kasih..daun keladi...


Coklat dan buah strawberry...

Salam...

Ini yang minggu lepas, kesibukan...lagi...maklum lah bulan syawal..bulan open house sana sini....sana sini orang order cc, tarts, mcb...dan muffin juga...

selagi boleh yati layannnn....itu la...org biz....buat selagi mampu...order bukan selalu...sambil2..melayan jemputan open house....so far..alhamdulillah....jarang menghampakan..kalau tak boleh yg itu, yati cadangkan yang lain...semua pun tak kisah..semua pun..tak byk cakap...syukur..tq Allah.memberi ku pelanggan yang baik2 belaka..semua..senang di bawa berbincang...yati suka...sgt suka dgn mereka semua....semoga..terus2 lah yati bertemu dgn pelanggan begini..yang menyenangkan hati dan hidup ku...

cc...set 25pcs choc cc dgn buah stoberi...dgn coklat buttercream...

tqvm Nana....semoga tuan penerima berbesar hati dgn buah tangan begini...
tangan yang di atas lebih baik dari tangan yang di bawah...meh kita ajar anak2 kita...sejak kecil..supaya mereka tau..org yang memberi lebih baik dari org yang menerima..tapi kena betul ye penerangan nya..budak2 la ni..pandai memutar ayat!...ada je.akal deme..!..


LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin