Salam....


Terima kasih singgah.....
Kini anda juga boleh ke instagram Yati_kaybakery - utk pilihan produk dan harga. Like FB - Kaybakery.malaysia utk info terkini - promo dan fast sale. Fb Yati Hassan utk pelbagai menu dan tempahan.


Jika berminat sila email ke
noorirdawati_hassan@yahoo.com yati akan respon anda , sila tunggu balasan yati utk setiap order...atau tinggalkan pesanan/sms di 019 2727564 utk respon lebih cepat...ataupun boleh whatsapp yati 019 2727564.



Terima kasih..daun keladi...


Cheese Tart

Salam...

Tahu tak..kita perlu tau apa yg kita makan..adakah sumber berasid atau sumber beralkali.....terlalu byk berasid..akan melemahkan sistem badan..itu yg sakit2 selalu...semua kena balance...cari info di encik google & en yahoo ye..

Air zam-zam...dikatakan minuman beralkali....he..he..yati ada 10L di rumah...anak2...suka sgt....dpt habuan..dari kawan yg pulang bercuti dari tugas di Jeddah..

..............




Cheese tarts....naik harga ye...set 30pcs...yati harap anda semua memahami nya..terima kasih byk semua...pastry yati..dibuat segar bila mana anda menempahnya...setiap pastry di buat dgn kasih sayang......dan disimpan...insyaallah..segar dari oven...tersimpan elok dlm bekas tupperware ....memang dibuat khas utk setiap order...

terima kasih atas sokongan anda..sms yati 019 272 7564....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin