Salam....


Terima kasih singgah.....
Kini anda juga boleh ke instagram Yati_kaybakery - utk pilihan produk dan harga. Like FB - Kaybakery.malaysia utk info terkini - promo dan fast sale. Fb Yati Hassan utk pelbagai menu dan tempahan.


Jika berminat sila email ke
noorirdawati_hassan@yahoo.com yati akan respon anda , sila tunggu balasan yati utk setiap order...atau tinggalkan pesanan/sms di 019 2727564 utk respon lebih cepat...ataupun boleh whatsapp yati 019 2727564.



Terima kasih..daun keladi...


Mini cc - kek cawan mini/kecil

Salam...

Selamat petang...dedikasi seorang ibu...emmm...melepaskan peluang bertemu ramah mesra dgn rakan2 biz..huu..hu...kena la utamakan anak2 dulu...emmm..dlm hati..Allah saja yg tahu...emmm..ikhlas ke tidak..emm..tak tau..kalau bukan yati..siapa lagi..nak harap en suami..emm..letih bercakap..baik la buat sendiri...ada juga kes di mana en suami tak mau faham...sengaja tak mahu faham...berbuku juga dlm hati..tapi dah masak sgt dgn peel gitu...abaikan aje lah...semoga Allah membalas yg lebih baik ye....wahai hati..redha lah...

..............

Terapi Runcit @ Terapi Badan ?....emmm...timbang-tara..emmm..mana yg best sekali?..emmm..emmm...he..he...susah juga nak buat pilihan...

.........

Menuju ke syurga di jalanan....tajuk nya..mudah je..bila dah baca baru faham...nanti yati ulas lagi..sgt menarik..nampak enteng je..tapi kesan nya..ke neraka kita u alls....cuba..perhati diri..mcm mana cara kita memandu,perilaku kita, mcm kita memikirkan hak org lain di jalanan?... kemudian ye..tugas ibu telah sampai masa!

.......



Ini mini cc dlm cookie pack ada reben....sila sms jika berkenan...sms yati 019 272 7564...Mini cc rm1= 3 biji.

terima kasih...jumpa lagi ye...senyum selalu..dan jadi lah org suka memaafkan..agar hidup lebih bahagia....



LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin