Salam....


Terima kasih singgah.....
Kini anda juga boleh ke instagram Yati_kaybakery - utk pilihan produk dan harga. Like FB - Kaybakery.malaysia utk info terkini - promo dan fast sale. Fb Yati Hassan utk pelbagai menu dan tempahan.


Jika berminat sila email ke
noorirdawati_hassan@yahoo.com yati akan respon anda , sila tunggu balasan yati utk setiap order...atau tinggalkan pesanan/sms di 019 2727564 utk respon lebih cepat...ataupun boleh whatsapp yati 019 2727564.



Terima kasih..daun keladi...


Brownies...

Salam...

Lama dah tak keluar brownie di page fb yati..entah kenapa jadi begitu...ari dulu..yati godek2..emm..sudah nya..tak nampak...tak kisah lah...pada yg dah tau..boleh order saja..sms yati ye...

Almond Brownie , Oreo Brownie , Marble Cheese Brownie....masih pada harga yg sama..insyaAllah resepi yg sama.




terima kasih pada yg pesan...Hidayah, Kak Sariah dan Fazidah..lama dah tak sebut nama org di sini...jgn ada yg kecil hati ye..nama2 kalian semua..tetap ada dlm simpanan 'phone book' yati...insyaAllah yati ingat...kan kita selalu jumpa...sekali-sekala jenguk la yati ye...terima kasih kalian semua..

ada umur pjg mesti kita jumpa lagi..yati ada byk perkara nak di buat..kek baru..idea baru....mcm2...tak sabar nak beraksi cergas di bilik panas dan sempit ku....dgn baby baru..insyaAllah...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin