Salam....


Terima kasih singgah.....
Kini anda juga boleh ke instagram Yati_kaybakery - utk pilihan produk dan harga. Like FB - Kaybakery.malaysia utk info terkini - promo dan fast sale. Fb Yati Hassan utk pelbagai menu dan tempahan.


Jika berminat sila email ke
noorirdawati_hassan@yahoo.com yati akan respon anda , sila tunggu balasan yati utk setiap order...atau tinggalkan pesanan/sms di 019 2727564 utk respon lebih cepat...ataupun boleh whatsapp yati 019 2727564.



Terima kasih..daun keladi...


Quiche - Vegetables

Salam..

Quiche disebut Keesh. Sejenis pastri yg tak manis - masin @ tawar (ikut citarasa masing2).  Sebelum ni yati buat ayam dan cendawan. Kali ini dgn sayur- ada bayam,cendawan,tomato, dan cili benggala. Dalam tu ada keju - Parmesan dan Cheddar dlm bancuhan telur, susu dan krim. 



saiz ukuran 9 inchi - sila sms/pm/WA yati 019 272 7564 utk tempahan. Quiche sedap dimakan panas atau sejuk.

Terim kasih....

Mari doakan keselamatan saudara kita di Pahang dan Terengganu, para mangsa banjir . Kasihan nye mereka..'total damage'...rumah, kenderaan , habis semua..Allah uji mereka..semoga mereka tabah. Dalam kekalutan ni, ada juga yg meneguk di air keruh...org dok sibuk2 mengutip sumbangan , ada juga yg buat onar- emm..dia pun terdesak juga agaknya...oh..Ya Allah...Dia Maha Tau...


LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin