Salam....


Terima kasih singgah.....
Kini anda juga boleh ke instagram Yati_kaybakery - utk pilihan produk dan harga. Like FB - Kaybakery.malaysia utk info terkini - promo dan fast sale. Fb Yati Hassan utk pelbagai menu dan tempahan.


Jika berminat sila email ke
noorirdawati_hassan@yahoo.com yati akan respon anda , sila tunggu balasan yati utk setiap order...atau tinggalkan pesanan/sms di 019 2727564 utk respon lebih cepat...ataupun boleh whatsapp yati 019 2727564.



Terima kasih..daun keladi...


Kelab Cinta Ketuhar oleh Buttercup

Salam..

Alhamdulillah Kelab CK ..telah dilancarkan secara rasminya di Starhill Cullinary Studio pada April lalu.
Sebuah kelab yang ditubuhkan oleh Buttercup, dlm usaha utk membentuk kumpulan bakers unggul di Malaysia. Tujuan nya utk menyalurkan pengetahun dlm dunia baking kepada semua, menyumbangkan resepi terbaik dari ahli panel. Kelab ini mempunyai seramai 19 org ahli panel, yg terdiri daripada homebaker- entreprenuer-guru masakan - chef yang telah lama berkecimpung dlm dunia masakan. 

Kelab ini telah mempunyai laman web rasmi www.buttercup.com.my dan fanpage Kelab Cinta Ketuhar dan Instagram. Layari laman sosial rasmi ini utk aktiviti bulanan yang menarik. Disertakan dgn hadiah lumayan dlm setiap pertandingan. Semua ahli boleh menyertai peraduan ini. Hanya daftar di laman web sebagai ahli biasa. Anda akn menerima info terkini dan kiriman resepi terbaru.




Terima kasih atas sokongan anda semua..insyaallah yati akan setia dgn KCK utk berkongsi resepi dan tips kepada semua.

*tunggu pertandingan bulan May ni..semua ahli boleh sertai. 


LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin