Salam....


Terima kasih singgah.....
Kini anda juga boleh ke instagram Yati_kaybakery - utk pilihan produk dan harga. Like FB - Kaybakery.malaysia utk info terkini - promo dan fast sale. Fb Yati Hassan utk pelbagai menu dan tempahan.


Jika berminat sila email ke
noorirdawati_hassan@yahoo.com yati akan respon anda , sila tunggu balasan yati utk setiap order...atau tinggalkan pesanan/sms di 019 2727564 utk respon lebih cepat...ataupun boleh whatsapp yati 019 2727564.



Terima kasih..daun keladi...


Cc Upin & Ipin

Salam....

Karakter Upin & Ipin. Bagus sangat ni..salah satu produk Malaysia yang sedang melebarkan sayapnya. Ia semakin popular...yati pun suka.

Harapnya cerita ini akan terus jadi sebutan, dan ikut jejak Datuk Lat- dengan cerita Mat- Kampung Boy.Tapi perasan tak, kenapa cerita kartun kita selalu berkisar kisah di kampung?... Mungkin di kampung banyak yang menarik dan 'Malaysia'. Entah..yati pun berasal dari kampung, besar di kampung...

Pada yati...anak2 org kampung lebih banyak xtvt luar yang membina semangat, jati diri, dsb. Macam cerita Upin & Ipin dan Kampung Boy- macam2 imaginasi yang berlatarbelakangkan suasana kampung.
Pada yati la...pendapat masing2...

Cantik duduk dalam dome casing.

Tqvm Onie, tolong clearkan edible image ni.




LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin