Salam....


Terima kasih singgah.....
Kini anda juga boleh ke instagram Yati_kaybakery - utk pilihan produk dan harga. Like FB - Kaybakery.malaysia utk info terkini - promo dan fast sale. Fb Yati Hassan utk pelbagai menu dan tempahan.


Jika berminat sila email ke
noorirdawati_hassan@yahoo.com yati akan respon anda , sila tunggu balasan yati utk setiap order...atau tinggalkan pesanan/sms di 019 2727564 utk respon lebih cepat...ataupun boleh whatsapp yati 019 2727564.



Terima kasih..daun keladi...


Minggu Pink....

Salam.....

Cupcakes yang sekotak ni...susah hati memikirkan nya...tuan punya order...nak tema bunga pink yang besar,....tapi tak nak banyak sangat pink..camne tu?... Emmmm....takut juga membuatnya..dengan bersyarat lagi tuh.... Kawan yati yang sorang tu, memang mcm tu...yati dah biasa dgn dia..so..layan aje la.(customers always right kan?). Dalam hati berdoa semoga cantik la pada mata pandangannya. Juga cantik la di mata mak mentuanya.....

25 biji cupcakes dalam kotak tingkap lutsinar.

Lagipun ini utk tatapan keluarga mentuanya..pastikan yang cantik...kalau tidak..dapat la..cerita-ceritut....hii...hi...


Yati campur warna pink, baby blue, dan violet. Latarkan dengan warna putih...biar tak nampak sgt pink tu. Juga bunga2 yang sarat...macam nak runtuh bunga2 kecik tu pun ada!....Lama2 tgk naik kelabu mata dengan warna pink. Minggu ni banyak yg nak kan pink. Gara-gara tgk cupcakes konvo Diana minggu lalu. Semua teruja dgn design tu...dan color combination -nya.


LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin