Salam....


Terima kasih singgah.....
Kini anda juga boleh ke instagram Yati_kaybakery - utk pilihan produk dan harga. Like FB - Kaybakery.malaysia utk info terkini - promo dan fast sale. Fb Yati Hassan utk pelbagai menu dan tempahan.


Jika berminat sila email ke
noorirdawati_hassan@yahoo.com yati akan respon anda , sila tunggu balasan yati utk setiap order...atau tinggalkan pesanan/sms di 019 2727564 utk respon lebih cepat...ataupun boleh whatsapp yati 019 2727564.



Terima kasih..daun keladi...


Coklat...

Salam...

Ini order dari 2 orang berbeza...mahu coklat cc dgn ganache dan strawberi.... untuk orang tersayang.... Happy b'day Sayang dari Noral...., tapi mcm kurang suka pulak...tak de mood kot..anak tersayang demam hari tu...tak pe...yati faham!.


Yang dua ni..dari Naqiah..utk kawan2 yang diingati...satu di MPI , satu lagi..nun..jauh di UIA...
Macam wonderwomen- yati..dari Bangi...rehat sebentar ke Gombak pulak..rehat sekejap..ambil anak dan siapkan anak utk ke kelas ptg pulak...


Tak kisah la..asalkan semua suka...Naqiah..tak habis ucapkan tq..dari sms hingga ke email...kawan2 nya suka sgt...seronok yati dgr...best juga dpt ke UIA...teman lama yati dulu, belajar di sana...pada yati...tak sukar nak mencari tempat di sana...one way..dgn informative guard...tak kan sesat kot..kalau dtg lagi...
Terima kasih...semua...



LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin