Salam....


Terima kasih singgah.....
Kini anda juga boleh ke instagram Yati_kaybakery - utk pilihan produk dan harga. Like FB - Kaybakery.malaysia utk info terkini - promo dan fast sale. Fb Yati Hassan utk pelbagai menu dan tempahan.


Jika berminat sila email ke
noorirdawati_hassan@yahoo.com yati akan respon anda , sila tunggu balasan yati utk setiap order...atau tinggalkan pesanan/sms di 019 2727564 utk respon lebih cepat...ataupun boleh whatsapp yati 019 2727564.



Terima kasih..daun keladi...


Girl....

Salam....

Utk bday anak nye yang sorang tu jea....senyum simpul si anak...dapat mak yang sangat prihatin dgn kehendak anak2...kita yang menyediakan nya pun seronok ....menambahkan kegembiraan di hati anak.

Muffin L size dlm dome casing...dlm cawan kertas yang hampir sama dgn warna set cc ...kebetulan tu...yati pun tak tau nak buat warna apa...agak2 saja...apa yg di sukai oleh budak perempuan yang masih bersekolah rendah....


Set 2 oz cupcakes vanila dan coklat- pink aising with red flower...



Terima kasih Pn Rashidah...yang selalu order muffin dan tarts yati...sebelum raya hari tu...sempat bawa pulang 4 box chese tarts utk makan2 saudara mara. ... Sudah lama tak de posting gambar bct yati....mungkin ada yang terlupa....ia nya masih ada..jika teringin sms yati saja....019- 272 7564..nyatakan tarikh dan masa utk bct anda....selalu nya...ada..juga mohon maf pada Ahlam...tak cukup bct nya....dek kelam kabut...utk pulang berhari raya lepas....ingatkan cukup ..pastry nya. Harap nya..tak jadi masalah..utk makan2 saja...Ahlam pun faham .....tqvm pada semua..




LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin