Salam....


Terima kasih singgah.....
Kini anda juga boleh ke instagram Yati_kaybakery - utk pilihan produk dan harga. Like FB - Kaybakery.malaysia utk info terkini - promo dan fast sale. Fb Yati Hassan utk pelbagai menu dan tempahan.


Jika berminat sila email ke
noorirdawati_hassan@yahoo.com yati akan respon anda , sila tunggu balasan yati utk setiap order...atau tinggalkan pesanan/sms di 019 2727564 utk respon lebih cepat...ataupun boleh whatsapp yati 019 2727564.



Terima kasih..daun keladi...


Brownies..

Salam...

MCB...rm55 utk 1 adunan..harga masih sama..harap2..tiada kenaikan harga yang byk ke atas keju dan yang lain2....

suspen juga...minyak masak..tiada di carefour..tapi di tesco dan giant ada jea....meh dtg sini....takpe..kalau minyak naik harga, kita kurangkan penggunaan nya...apa2 pun kalau naik harga..senang je..ubatnya..kurangkan penggunaan nya..petrol pun..kalau dulu balik kg dah cukup satu tank..eeemmm...nak buat camne...redha aje lah..semoga digantikan dgn yang lebih baik dari itu.....nak bising2..naik billboard sekali pun..apa la daya kita..kita orang kecik...jadi..belanja pun ikut saiz poket....tak lalu isi minyak nanti..jalan kaki aje la....tak pun kurang kan..ke tempat2 yang tak penting....beli hanya yang perlu....

tqvm Jun...dan semua peminat mcb..





LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin