Salam....


Terima kasih singgah.....
Kini anda juga boleh ke instagram Yati_kaybakery - utk pilihan produk dan harga. Like FB - Kaybakery.malaysia utk info terkini - promo dan fast sale. Fb Yati Hassan utk pelbagai menu dan tempahan.


Jika berminat sila email ke
noorirdawati_hassan@yahoo.com yati akan respon anda , sila tunggu balasan yati utk setiap order...atau tinggalkan pesanan/sms di 019 2727564 utk respon lebih cepat...ataupun boleh whatsapp yati 019 2727564.



Terima kasih..daun keladi...


BC & F

Salam....

Semalam yati jadi superwoman...yati balik kg...eh..yati 'datang' ke rumah dan abah.....gerak dari BK jam 4.45am....sampai Parit Tengah jam 8am....fuh...seronok nya memandu waktu subuh...jalan lenggang u...tak de kete....best sungguh...tak pernah yati memandu waktu itu...sebelum ni...sesudah subuh jea....yati dpt cuti umum...sedap la...sebelum subuh bergerak....then...sebelum jam 7 ptg yati dah bergerak pulang ke BK....balik kg...sekejap!..yg tak pernah yati buat....dek kerana nak berjumpa mak abah....sejak seminggu..hati ni..mcm dipanggil2 jea...termimpi2 kan abah...abah rindu dgn yati agaknya..mak pun asyik talipon je....mak tau..anak nya ini sibuk menyiapkan order yg seribu itu.....mujur la...Liza si pengantin yang baik hati....dapat juga yati pulang..menjenguk mak dan abah..sebelum mereka berangkat ke Mekah.....itu la..dia...yati....asyik tunda2 je....bulan Feb sgt pendek...mcm2 hal...dihujung minggu....alhamdulillah...allah ..memberi tenaga yang hebat....semua nya...berjaya dalam perancangan..yg last minit...semua berjalan lancar..tqvm Allah....semua nya di atas rahmat Allah..perkara baik..niat baik..allah akan bantu kita.....semua yang terbaik utk kita......

..........................................................



yang ini set...cc...cepat .....rezeki cik adik ni....Mardhiah....rezeki utk mck nya....

set bc dan bunga fondant...warna oren dan purple....

terima kasih Mardhiah...semoga...sentiasa berada di dalam rahmat Allah yea...tqvm...




LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin