Salam....


Terima kasih singgah.....
Kini anda juga boleh ke instagram Yati_kaybakery - utk pilihan produk dan harga. Like FB - Kaybakery.malaysia utk info terkini - promo dan fast sale. Fb Yati Hassan utk pelbagai menu dan tempahan.


Jika berminat sila email ke
noorirdawati_hassan@yahoo.com yati akan respon anda , sila tunggu balasan yati utk setiap order...atau tinggalkan pesanan/sms di 019 2727564 utk respon lebih cepat...ataupun boleh whatsapp yati 019 2727564.



Terima kasih..daun keladi...


Selamat Pengantin Baru...Liza & suami...

Salam...

Adik, kyati lupa la..apa nama suaminya..tapi kyati ingat muka nya....kena tgk surah Yaasin yang Liza beri tu yea....tqvm...sedekah amal jariah tu...you all berdua sgt friendly...juga adik2 yang berbudi bahasa....seronok jumpa..orang yang begitu..semoga allah limpahkan rahmat lebih banyak utk mereka....

1000 pek...utk tetamu, ada reben pink dan reben teal color....pilihan Liza..nak polkadots..sweet katanya.....pengantin yang berkenan sgt...tak peduli lah..apa kata org lain kan?.....hii.hii..


mini cc...coklat dan strawberry flavor--- 4 pcs per box utk para tetamu yang hadir..

semoga mahligai yang di bina kekal ke akhir hayat.di kurniakan cahaya mata ...yang ramai dan beriman....

terima kasih pada Liza, yang baik hati utk beri masa penghantaran awal....maaf ye dik, kyati tak perasan tarikh...tak pe..semua dah selesai..Liza punya ..order dan sempat pun berjumpa mak dan abah di kg. tqvm.....


* kepada yang berminat dgn 'doorgift' begini boleh email.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin