Salam....


Terima kasih singgah.....
Kini anda juga boleh ke instagram Yati_kaybakery - utk pilihan produk dan harga. Like FB - Kaybakery.malaysia utk info terkini - promo dan fast sale. Fb Yati Hassan utk pelbagai menu dan tempahan.


Jika berminat sila email ke
noorirdawati_hassan@yahoo.com yati akan respon anda , sila tunggu balasan yati utk setiap order...atau tinggalkan pesanan/sms di 019 2727564 utk respon lebih cepat...ataupun boleh whatsapp yati 019 2727564.



Terima kasih..daun keladi...


Gift....

Salam..

Tqvm Dzeti...kurma gift..utk ramadhan akan dtg..utk kawan2 nya...agak nya la....10 pek...single kurma gift set.

letih juga ye..nak buat 10 pek ni...kalo byk2 camne ye?...huu..hu...no wonder org buat kerja kraf ni..ada yg sakit pinggang, sakit belakang...sampai slipped disc pun ada!

set ft dan bct..1st cuba..sebelum ni..yati tgh bz,tak sempat buatkan utk cik adik ni...

cheese tarts filling blueberry..semlm yati tersilap buat cheese tart...adoi..terabai ayat di hujung sms itu...hei..sudah cuai jadinya..kenapa ye?..tak penat...fikiran terganggu sedikit rasanya...ada rasa di sana...
fruit tarts....masih ramai yang suka....

tqvm Dzeti....

takde cerita..semlm..yati ke Vet..mereka tak mau ambil anak2 kucing terbiar...emm.sarankan dikasi kucing betina itu...tangkap kucing liar itu...selesailah masalah...emm..masalahnya..berpunca dari kami suka sgt beri baki ayam/ikan/makanan tak habis pada kucing2 liar di belakang rumah ni..memang dah jadi port deme..asal yati bukak pintu belakang..dtg le..dah ada 3 ekor la ni..yati memang tak suka kucing..suami yati ni..kalau makan di luar ada baki...mesti akan bungkus utk kucing2 ni!... dari buang ke tong..baik kasi kucing katanya...elok juga niatnye itu..tapi..itu lah..kesian tgk anak2 kucing..tak terjaga..sudahnya mati..yati juga yang kena uruskan...pernah juga, mati tersepit, mati kena air mesin basuh..etc...hei..kucing2...mcm mana la yea....tak pe lah kan..., yati memang suka beri pun..macam kat kg..asal ada nasi/makanan tak habis..kasi ayam...ayam makan je...seronok tgk ada yg habiskan lebihan makanan...dari buang dlm tong....lepas tu mak bising..ayam berak merata2...he.he...

salah ke beri makanan saki-baki pada haiwan?...

.......................................



LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin