Salam....


Terima kasih singgah.....
Kini anda juga boleh ke instagram Yati_kaybakery - utk pilihan produk dan harga. Like FB - Kaybakery.malaysia utk info terkini - promo dan fast sale. Fb Yati Hassan utk pelbagai menu dan tempahan.


Jika berminat sila email ke
noorirdawati_hassan@yahoo.com yati akan respon anda , sila tunggu balasan yati utk setiap order...atau tinggalkan pesanan/sms di 019 2727564 utk respon lebih cepat...ataupun boleh whatsapp yati 019 2727564.



Terima kasih..daun keladi...


UHU

Salam...

Tajuk tu tak de kena mengena pun....emm..pagi tadi sempat tertengok Astro tutor TV utk SPM..uih...byk nye penanda wacana yati yg tak betul , juga byk juga kesalahan tatabahasa yang sudah lebih 30 tahun yati lakukan..patut la kertas BM dulu tak dapat A1....sampai la ni u...pagi tadi baru tau!.....ish..ish...elok nya yatu tulis tadi....

contohnya...
Demi untuk negara = Demi negara (betul)
Dari hari ke sehari = Dari sehari ke sehari (Betul)
Walaubagaimanapun = Walau bagaimanapun (Betul)
Ianya = Ia (betul)

ada byk lagi...yati dah lupa.....dari berbelas2 tadi...4 je yg yati ingat...adoi..dah tueeee.....tak pe..lepas ni yati akan selalu la tgk tutor TV...dah pesan kat Faris, kita kena tgk dari sekarang, supaya faris akan selalu gunakan tatabahasa yang betul semasa menulis karangan.

''''''''''''''''''''''''''''''''

tqvm Noraini dan gang...order 2 adunan MCB...nak tulis pun takut..takut tatabahasa tak betul!...he..he..he..
1 adunan dpt 2 pek...nantikan promo Syawal tahun ni ye...
tqvm semua....kalau mau lagi sms yati ye...




LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin