Salam....


Terima kasih singgah.....
Kini anda juga boleh ke instagram Yati_kaybakery - utk pilihan produk dan harga. Like FB - Kaybakery.malaysia utk info terkini - promo dan fast sale. Fb Yati Hassan utk pelbagai menu dan tempahan.


Jika berminat sila email ke
noorirdawati_hassan@yahoo.com yati akan respon anda , sila tunggu balasan yati utk setiap order...atau tinggalkan pesanan/sms di 019 2727564 utk respon lebih cepat...ataupun boleh whatsapp yati 019 2727564.



Terima kasih..daun keladi...


Quiche - dijual sekarang...

Salam..

Tempahan quiche sudah dibuka..boleh order bila2 masa...sila sms awal 2/3 hari..

Cuba la..rasa yg tak manis pula...selain lasagna..yati ada yg ini...

Bawahnya..pastri - short crust , dgn inti ayam dan cendawan butang..di masak dgn herba campuran, ada capsicum, daun pasrsley...dlm bancuhan susu dan krim..dgn perisa lada hitam ... parutan keju cheddar dan keju halus...Parmesan..


RM 45 utk satu biji..bersaiz 9 inchi..sila sms yati 019 272 7564..

..............

Kami dah ke Legoland..nanti yati kongsi kan beberapa tips utk kesana..ada org kata menyesal ke sana..ada yg tak kata apa2..ada yg suka..(mcm yati)..tapi..apa lah yg dijangkakan- taman tema di Malaysia..memang la panas..dah negara kita panas lembap..(memang sedia maklum kan?)...kalau nak sejuk sokmo..all the way dlm theme park...sila ke Kidszania dan seumpamanya..ye.. Ala..pegi sunway lagoon pun panas u...tak pe...kesukaan org lain2...jgn runtuhkan semangat org lain utk kemana2..tapi iye lah..niat org kan..tak mau ada yg terkena...tapi pada yati..ini best...yati suka..walaupun..panas..akak..redah juga...kalau boleh nak seharian dlm tu..dah alang2 byr mahal kan?..he..he..

lenkali sambung ye..dgn pic nye..insyaAllah...

.................

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin