Salam....


Terima kasih singgah.....
Kini anda juga boleh ke instagram Yati_kaybakery - utk pilihan produk dan harga. Like FB - Kaybakery.malaysia utk info terkini - promo dan fast sale. Fb Yati Hassan utk pelbagai menu dan tempahan.


Jika berminat sila email ke
noorirdawati_hassan@yahoo.com yati akan respon anda , sila tunggu balasan yati utk setiap order...atau tinggalkan pesanan/sms di 019 2727564 utk respon lebih cepat...ataupun boleh whatsapp yati 019 2727564.



Terima kasih..daun keladi...


Doorgift

Salam..

Doorgift utk sebarang majlis .... cuti sekolah datang lagi... penghujung Mac ini... doorgift - antara produk terlaris di Kay Bakery.

Marble Cheese Brownie 
Lapisan coklat di bawah berinti kacang , lapisan atasnya...cream cheese. InsyaAllah boleh bertahan 2/3 hari tanpa perlu disimpan dlm peti sejuk.

sms/pm/wa Yati ..utk doorgift ini..percuma reben hiasan mengikut tema majlis. Berpenutup lutsinar, insyaAllah sedap ... utk para tetamu. 

Terima Kasih.


Hubungi yati utk pesanan doorgift ini. terima kasih..

semoga hari kalian beroleh kesejahteraan dan senyum selalu...walau besar mana 'hadiah' dari Nya... itu tanda..Allah sygkan kita... selagi manusia di dunia selagi itu cabaran dan dugaan dtg...sejauh mana kita menghadapinya..?..sabar..sampai bila2...sentiasa positif... istighfar ... penenang jiwa...


LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin