Salam....


Terima kasih singgah.....
Kini anda juga boleh ke instagram Yati_kaybakery - utk pilihan produk dan harga. Like FB - Kaybakery.malaysia utk info terkini - promo dan fast sale. Fb Yati Hassan utk pelbagai menu dan tempahan.


Jika berminat sila email ke
noorirdawati_hassan@yahoo.com yati akan respon anda , sila tunggu balasan yati utk setiap order...atau tinggalkan pesanan/sms di 019 2727564 utk respon lebih cepat...ataupun boleh whatsapp yati 019 2727564.



Terima kasih..daun keladi...


Pasta - Lasagna @ Bandar Kinrara

Salam

Pasta - Lasagna masih ada di sini . Pilihan saiz kecil 5x7 inchi atau besar 10x12 inchi.

Ada daging dan ayam. InsyaAllah, boleh menerima tempahan pada bila-bila masa sahaja.




 Terima kasih, atas sokongan selama ini. Semoga kalian beroleh rahmat dari Nya.

................................

Juga jutaan rahmat utk penumpang dan crew MH370.. juga utk ahli keluarga mangsa..semoga tabah menghadapi apa jua berita. Kami yg tiada kaitan darah...turut bersimpati dan sgt sedih atas kejadian ini..sungguh tak diduga, sungguh kami buntu mengenangkan nasib mereka..sungguh kami 'terlopong mulut'...'speechless'.... ini satu petanda betapa besar nya Kuasa Allah..hanya Dia yg Maha Tahu.... Ya Allah rungkaikan persoalan ini...temukan mereka...andai nya masih hidup..selamat kan mereka, andainya...tiada umur, bahagiakan mereka di sana.... kasihani mereka Ya Allah...seperti mana Engkau mengasihani umat yang soleh dan beriman...




LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin