Salam....


Terima kasih singgah.....
Kini anda juga boleh ke instagram Yati_kaybakery - utk pilihan produk dan harga. Like FB - Kaybakery.malaysia utk info terkini - promo dan fast sale. Fb Yati Hassan utk pelbagai menu dan tempahan.


Jika berminat sila email ke
noorirdawati_hassan@yahoo.com yati akan respon anda , sila tunggu balasan yati utk setiap order...atau tinggalkan pesanan/sms di 019 2727564 utk respon lebih cepat...ataupun boleh whatsapp yati 019 2727564.



Terima kasih..daun keladi...


Muffin

Salam..

Ini muffin yang yati buat seperti biasa, jika ada orang request muffin, camnilah rupanya..ada 2 size, yang ini medium dan satu lagi large. Ada pelbagai filling-antaranya Blueberry, Strawberry, Kiwi, Orange, dan Choc Chips.
Harga nya, masih mampu, dengan saiz yang ditawarkan. Packaging biasa dalam Plastic Cookies, atau org tak nak berplastik, untuk makan-makan waktu kenduri/jamuan. So far yati tak pernah buatkan packaging berhias reben seumpama - bergantung pada citarasa masing-masing.
Muffin sedap dimakan ketika masih panas..hot from oven...kalau dah beli..nak dapat aroma berasap tu, panaskan dalam microwave dalam 20 saat, ....sedia di makan.


Muffin ni, lebih kurang macam cupcake, cuma bezanya , muffin ada inti ditengah, dan teksturnya lebih kasar/tidak segebu cupcakes. Ianya lebih berat dari cupcakes-ikut sukatan papercup yang sama. Bahan-bahan sama, cuma kuantiti susu dan tepung lebih banyak berbanding cupcakes. Ramai yang gemarkan muffin kerana ianya lebih mengenyangkan berbanding cupcakes. Budak kecil kurang suka muffin.

Muffin yati tak manis,cukup rasanya. Yang penting yati tak pernah letak bahan pengawet utk tahan lama, jangka hayat muffin ni, kalau pada suhu bilik - 5 hari ok lagi.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin