Salam....


Terima kasih singgah.....
Kini anda juga boleh ke instagram Yati_kaybakery - utk pilihan produk dan harga. Like FB - Kaybakery.malaysia utk info terkini - promo dan fast sale. Fb Yati Hassan utk pelbagai menu dan tempahan.


Jika berminat sila email ke
noorirdawati_hassan@yahoo.com yati akan respon anda , sila tunggu balasan yati utk setiap order...atau tinggalkan pesanan/sms di 019 2727564 utk respon lebih cepat...ataupun boleh whatsapp yati 019 2727564.



Terima kasih..daun keladi...


Tempahan/order

Salam..

Blog yati masih banyak yang tak cukup, jika ada kemusykilan boleh terus email noorirdawati_hassan@yahoo.com , ataupun telefon/sms yati 019-272 7564. Yati baru belajar blogging-try & error je...boleh la kan...intro...

Ok, back to biz. Jika anda ingin kan cupcakes -perisa vanila,choc,orange,pandan,strawberry ; atau muffin- blueberry, strawberry, orange, kiwi, chocolate, banana ; atau tat- mini tat buah, tat keju beri biru, lemon, telur ; atau chicken pie/beef pie, boleh hubungi yati.

Sila buat tempahan sekurang-kurangnya 2 hari awal (utk kuantiti yang sedikit). Untuk tempahan perkahwinan sila tempah seawal satu bulan/3minggu sebelum tarikh majlis. Untuk tempahan 100 biji ke atas sila tempah se awal 3/4 hari sebelum tarikh. Semasa buat tempahan sila nyatakan tema, budget, design, packaging, pick-up time & date/ delivery (dengan caj), jenis produk-perisa, nama dan no telefon.



Standard saiz cupcakes yati adalah solo cup 2.5oz (diam atas 5.5cm- tinggi 3.5cm)- ini saiz yang biasa yati gunakan bila orang order cupcakes. Untuk muffin yati ada 2 saiz - saiz medium & large. Solo cup ada beberapa saiz iaitu - 2oz, 2.5oz, 3 1/4oz (sila lihat gambar). Juga ada papercup biasa.


Untuk harga boleh email/call yati ye...semua bergantung pada kuantiti. kalau anda rajin mengorder dengan yati..yati dengan senang hati akan beri diskaun..(jadi la regular customer ye).



Packaging ada beberapa jenis - dome casing, clear plastic box, paper box, pandan box atau plastic pp (lihat gambar).

Design untuk cupcakes boleh lihat pada kotak design, atau nak kan design yang berbeza, anda nyatakan idea anda, dengan warna pilihan -yati akan cuba buat kan- at least yati boleh le berekspresi dan mencuba kreativiti.
Cupcakes yati ada buttercream icing, rolled fondant icing (sangat sesuai utk hantaran/perkahwinan), royal icing, ganache , dan piping jelly. Semua jenis icing ni boleh disuai-padankan mengikut budget anda. Nyatakan saja apa yang anda inginkan..kita sama-sama realisasi kan...














LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin