Salam....


Terima kasih singgah.....
Kini anda juga boleh ke instagram Yati_kaybakery - utk pilihan produk dan harga. Like FB - Kaybakery.malaysia utk info terkini - promo dan fast sale. Fb Yati Hassan utk pelbagai menu dan tempahan.


Jika berminat sila email ke
noorirdawati_hassan@yahoo.com yati akan respon anda , sila tunggu balasan yati utk setiap order...atau tinggalkan pesanan/sms di 019 2727564 utk respon lebih cepat...ataupun boleh whatsapp yati 019 2727564.



Terima kasih..daun keladi...


Budak lelaki suka Bola Sepak....

Salam...

Yang ini dari pelanggan setia yati..dari dulu..dah 3 tahun lepas..akak ni rajin meng-oder dari yati...utk wedding 2 anak pompuannya....dan yang ini utk anak lelaki nya yg kecik.. Kak Azlina kata..buat la apa pun...anak dia suka bola...ok..yati pun buat la..taruk set player skali..

Cuma tang rumputnya...tak sehijau rumput yang segar.....macam rumput dah layu pulak...kena panas....


Yati tunjuk dgn kak Azlina..dia suka..ok katanya..hope anaknya pun suka...sebenarnya yati yang xcited...Adam suka....bukan suka cc yg ada set player ni...dia suka yang set player tu...set player basket ball...tinggal berapa kerat je...dah pesan nak yg ini pulak!..


Wording white fondant..

Terima kasih byk...juga terima kasih atas buah belimbing tu..yati salah cakap la kak..kawan tu bukan high blood pressure!...





LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin