Salam....


Terima kasih singgah.....
Kini anda juga boleh ke instagram Yati_kaybakery - utk pilihan produk dan harga. Like FB - Kaybakery.malaysia utk info terkini - promo dan fast sale. Fb Yati Hassan utk pelbagai menu dan tempahan.


Jika berminat sila email ke
noorirdawati_hassan@yahoo.com yati akan respon anda , sila tunggu balasan yati utk setiap order...atau tinggalkan pesanan/sms di 019 2727564 utk respon lebih cepat...ataupun boleh whatsapp yati 019 2727564.



Terima kasih..daun keladi...


Kek Cawan ala-ala Taman...

Salam....

Lagi ala-ala Fantasy Garden atas cupkek..ada orang suka..ramai yang suka..imaginasi yati...cuma belum sempurna..ada byk lagi yg boleh di tambah, mungkin snail,bee, pokok, bird..skil yati belum sampai lagi ke situ...tunggu yea...pelan-pelan..mushrooms pun..belum sempurna..

Kali ni..yati guna warna hijau baju Tadika Pasti - Adam..sama you- ..hijau pucuk pisang.,sama pulak dgn warna tudung hijau yati...sebijik u!...
Lebih segar dan ..terang mata memandang!. Juga effect rumput yang lebih halus..berbanding yang sebelum yang agak kasar/tebal.


Sejak akhir ni..yati suka sgt dgn warna pink...sweet sangat..warna ni tak sesuai pada skin tone yati.!..itu yang berkenan sgt pink atas cc yati!...

Yang ini yusna order utk staff nya..bday ke 33, bertuah badan Fina..lepas ni..lebih senang nak berkerja kan..ada bos yang baik hati!..

Tq..fren...tak jumpa pun kita yea..tinggi sgt rasanya ofis ko..kete yati tak larat le...eemm..nak kena servis kete nih!...eehmm...drive shaft rosak lagi..huu..hu.huu..duit lagi ...




LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin