Salam....


Terima kasih singgah.....
Kini anda juga boleh ke instagram Yati_kaybakery - utk pilihan produk dan harga. Like FB - Kaybakery.malaysia utk info terkini - promo dan fast sale. Fb Yati Hassan utk pelbagai menu dan tempahan.


Jika berminat sila email ke
noorirdawati_hassan@yahoo.com yati akan respon anda , sila tunggu balasan yati utk setiap order...atau tinggalkan pesanan/sms di 019 2727564 utk respon lebih cepat...ataupun boleh whatsapp yati 019 2727564.



Terima kasih..daun keladi...


Upin & Ipin Pink..

Salam...

Yang ini..dari Salwanu- Plaza Sentral.Jalan Sentral 5. Papan tanda jalan depan mata-wah...lega hati yati!.

Yati tak pernah sampai ke sana seorang, biasa ada driver yang bwk ke sana...kecut perut juga..drive pagi lepas jam 10...dari Old Klang Road, masuk susur Midvalley- then cari signboard ke Jalan Tun Sambathan- ke Brickfields..dari sana boleh ke Plaza Sentral. Adik yati tukang beri tunjuk jalan- selalu pun tanya dia..kalau tanya orang lain- mesti kena marah...(dah tau kita tak pandai jalan..jangan la marah kita kan?). Sebab itu yati suka tanya Mie, dari kawan tu....tak kena marah!... Alhamdulillah..tak sesat...senang pulak...tu..sebelum ke sana..semalaman yati dok fikir..camne nak kesana..tak lena tido dibuatnya...yati takut sesat di KL..kereta byk..yang nak laju saja... Nak balik pun kena tanya..ikut jalan mana..takut tak sampai Kinrara pulak!....Dah pandai ...dah berani kalau ada order lagi..Insyaallah...

Sayang anak...maaf Sal, yati tak dapat buatkan pada hari Bday anaknya- puteri Damia...kesuntukan waktu. Lagipun edible image yati perlu beli..nasib baik ada!.


Yang ini yati buatkan semua pink..kali ni..yati suka sgt dgn warna pink...Pink dari Star Brand. Halal tau..

Utk Damia...Happy Birthday....yang ke-2..kecik2 pun tau Upin & Ipin..so cute...

Terima kasih Salwanu, kalau suka..boleh email yati..dan yati dah tau..mcm mana nak kesana..dan tak perlu lah nak jalan jauh lagi..yati dah tau..mcm mana nak ke bangunan ofis Salwanu. TQVM.





LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin