Salam....


Terima kasih singgah.....
Kini anda juga boleh ke instagram Yati_kaybakery - utk pilihan produk dan harga. Like FB - Kaybakery.malaysia utk info terkini - promo dan fast sale. Fb Yati Hassan utk pelbagai menu dan tempahan.


Jika berminat sila email ke
noorirdawati_hassan@yahoo.com yati akan respon anda , sila tunggu balasan yati utk setiap order...atau tinggalkan pesanan/sms di 019 2727564 utk respon lebih cepat...ataupun boleh whatsapp yati 019 2727564.



Terima kasih..daun keladi...


Brownies on the go.....by post...POSLAJU...

Salam...

ramai yang mau merasa, tapi jauh ada dari Johor, Pahang..yg bawah ni...ada juga ke Kajang saja...

almond brownies


mcb

terima kasih byk Kak Fizza..maaf ye..yati pun suspen...rosak pulak van poslaju je...ari tu..deme ada call mohon maaf...., juga Azlina dan Nizad..hari yg tak sama..tapi produk yang sama..hari2 yati berulang ke mini pos tu..semoga poslaju terus bekerja dgn hemah...dan amanah...hari ini ada lagi produk yg patut sampai ke..Muar , Johor. Lepas ni yati perlu lebih prihatin dgn tempat2 yg ada poslaju center atau tidak....kalo idak..memang makan 2 hari utk sampai ke tempat yg dituju....insyaallah semua selamat..tapi bab mengepos ni...yati suspen juga..fikiran macam2 je....risau..brg org tak sampai..dan duit kita pun lebur....setakat ini...semua ok...alhamdulillah..tq Allah...

kepada yang berminat...sila sms yati...sila ingat, kos adalah termasuk caj pengeposan dan kotak. yati paling suka guna kotak standard poslaju...dah habis stok ni...akan ku usaha utk kemudahan semua lepas ni..tqvm semua..


LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin