Salam....


Terima kasih singgah.....
Kini anda juga boleh ke instagram Yati_kaybakery - utk pilihan produk dan harga. Like FB - Kaybakery.malaysia utk info terkini - promo dan fast sale. Fb Yati Hassan utk pelbagai menu dan tempahan.


Jika berminat sila email ke
noorirdawati_hassan@yahoo.com yati akan respon anda , sila tunggu balasan yati utk setiap order...atau tinggalkan pesanan/sms di 019 2727564 utk respon lebih cepat...ataupun boleh whatsapp yati 019 2727564.



Terima kasih..daun keladi...


Choux Pastry..

Salam...

Dalam kumpulan sweet pastry - choux pastry, fruit tart dan cheese tart..semua kegemaran kawan yati ini.....dah lama tak order...

Yati teringin nak buat savoury pastry....ada ke yang teringin makan pastry yg pedas/berempah..masih ada rasa keju...ada daging, ada sayur...ada ke?...yati ada 3 resepi...yang sedap...tapi harganya....emmm...akan lebih mahal dari sweet pastry...kenapa?..sebab...bahan2/ramuan nya byk.dan renyah membuatnya..semua nya kena buat...sekali..dari pastry dan inti nya.....nanti la ye...tahun depan ke...byk sgt dah new menu...sampai tak terlayan korang...

takde yg berkenan dgn TAT CERI MARASCHINO yati?...sila sms/email utk order..019 272 7564



choux pastry aka cream puff - yang kurang manis..semua produk yati dikurangkan gula..elok kan utk kesihatan...

blueberry cheese tart....


Fruit tart...maaf ye...la ni buahan ada yg kecil dari saiz dahulu..buah dlm tin pun kecil..pada harga yg sama...yati pun tidak menaikkan harga..harap semua akan faham dgn situasi ini.

Tqvm Oniera..semoga...kawan2 lebih menghargai onie..dia rajin menjamu rakan2 ofis nya...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin