Salam....


Terima kasih singgah.....
Kini anda juga boleh ke instagram Yati_kaybakery - utk pilihan produk dan harga. Like FB - Kaybakery.malaysia utk info terkini - promo dan fast sale. Fb Yati Hassan utk pelbagai menu dan tempahan.


Jika berminat sila email ke
noorirdawati_hassan@yahoo.com yati akan respon anda , sila tunggu balasan yati utk setiap order...atau tinggalkan pesanan/sms di 019 2727564 utk respon lebih cepat...ataupun boleh whatsapp yati 019 2727564.



Terima kasih..daun keladi...


Marble Cheese Brownies

Salam...

Ini yang terbaru..Sali yang beriya suruh yati buat ni...Yati malas sebenarnya...tak suka buat brownies..leceh...dari dapur..ke mixer..dan akhirnya baru ke oven... bila dah berkali2 ..siap bagi resepi..yati pun buatlah..dengan semangat ni..kebetulan ada potluck party di Setapak.... dgn rela hati yati membuatnya... Hasilnya...yati suka!...Ok..can sell... yea..di buka utk tempahan...


Tak la susah mana pun.....dulu yati tak tau teknik..la ni..dah tau...senang...je...Lily kata..'easy-peasy' recipe... pada yati..eeemmm..ok la..



Jangan marah ye..pakar Brownies...yati salah potong ni...dah jadi kek pulak...bwk ke party..deme asyik cakap kek je...ish..

Utk yang ini kena bakar 2 kali..utk dapat 2 layer brownies coklat dan lapisan cheese di atasnya...mungkin kita boleh panggil eeemmm..apa ye...tak de idea...


Yati buat dlm bekas bulat comel2 ni...ini sekadar contoh...bukan saiz sebenar utk jualan... Utk jualan yati akan gunakan bentuk segi-empat yang lebih tepat dan sifat azalinya!... Brownies mesti square atau rectangle...bukan triangle ye...nanti org panggil kek pulak!..




Yati akan buat dgn premium ingredients..seperti walnut/almond...akan diberitahu kelak...




Sedap..yati suka...anak2 je tak suka..Fadam memang tak gemar kek..sebab tu mama dia pun malas nak venture into new recipe!...Jadila stereotype baker...pandai buat yang itu saja... Bukan apa...yati nak fokus..nanti penin kepala mck nak fiikir itu ini.. anyway...kalau nak boleh email yati...



Apa2 pertanyaan harga,saiz,atau apa saja email saja ye...nak tipon pun boleh...tapi email lagi mudah..nak murah!....






LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin