Salam....


Terima kasih singgah.....
Kini anda juga boleh ke instagram Yati_kaybakery - utk pilihan produk dan harga. Like FB - Kaybakery.malaysia utk info terkini - promo dan fast sale. Fb Yati Hassan utk pelbagai menu dan tempahan.


Jika berminat sila email ke
noorirdawati_hassan@yahoo.com yati akan respon anda , sila tunggu balasan yati utk setiap order...atau tinggalkan pesanan/sms di 019 2727564 utk respon lebih cepat...ataupun boleh whatsapp yati 019 2727564.



Terima kasih..daun keladi...


Untuk Hari Jadi Pertama Irish...

Salam...

Tak sempat nak duduk berlama sambil mengarang cerita...sehingga sekarang baru la ada idea..dan urge to update blog...lagi pulak..nak menghabiskan semua projek bulan terakhir 2009 ni. Kalau tangguh lagi..alamat..ada juga yg tak tersiar...
Semua teruja nak sambut tahun baru...yang kerja makan gaji..tak sabar nak cuti..dan tak sabar nak celebrate dgn ofismate dan kawan2... yang anak nak sekolah ssibuk menyiapkan barang2 sekolah..itu dan ini..Budak2...yang nak sekolah..sikit pun tak kisah...(itu..faris dan adam!)

Bday cc utk anak nya baru setahun..alahai..kecik lagi...boleh ke makan cc?..Hii..hi..ini hadiah utk mak skali....



Tema turqoise + pink...sweet..utk gegirl.



Bunga daisy dan butterfly kecik!..sgt kecil berbanding bunga!....



Sekotak 25pcs..



Terima kasih byk Puan Ida...tak jumpa pun kita kan..ada masa kita jumpa ye...kalau suka..nanti2 order lagi dgn yati ye...





LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin