Salam....


Terima kasih singgah.....
Kini anda juga boleh ke instagram Yati_kaybakery - utk pilihan produk dan harga. Like FB - Kaybakery.malaysia utk info terkini - promo dan fast sale. Fb Yati Hassan utk pelbagai menu dan tempahan.


Jika berminat sila email ke
noorirdawati_hassan@yahoo.com yati akan respon anda , sila tunggu balasan yati utk setiap order...atau tinggalkan pesanan/sms di 019 2727564 utk respon lebih cepat...ataupun boleh whatsapp yati 019 2727564.



Terima kasih..daun keladi...


Untuk kembarnya...T & W

Salam...


Yang ini...dari Hairati...USJ...rupanya utk majlis kembarnya-adiknya...yati tanya..kenapa tak buat skali.."ish..tak nak la..tak pe "....itu katanya...hii..hi..comel budaknya..cute...kecil..sweet...mcm cakap dgn adik2 saja..yati rasa besar sangat...dah tua sgt rasanya..



Wording dalam sekotak hantaran yang 25pcs itu...



Yang ini set..bunga ros dan call lily...



Ini set bunga daisy..yang 3D..hii..hi...lain sikit le rupanya...



Ini set..call lily..yang yati baru pertama kali buat..eeemmmm..senang je..lagi senang dari bunga ros...kira 1st attempt la ni..tapi belum perfect...boleh la kan....nak match dgn set yang Turqoise dan Putih tu...


Sekotak..25pcs..utk hantaran..full-fondant...Tema Turqoise + Putih..


Sisi atas...



Camera tricks..



Lagi..camera tricks...tq to Panasonic Lumix..



Terima kasih ye dik....comel lote Hairati..semoga selamat di perjalanan ke Kota Tinggi,Johor. Ada masa kita jumpa lagi ye..









LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin