Salam....


Terima kasih singgah.....
Kini anda juga boleh ke instagram Yati_kaybakery - utk pilihan produk dan harga. Like FB - Kaybakery.malaysia utk info terkini - promo dan fast sale. Fb Yati Hassan utk pelbagai menu dan tempahan.


Jika berminat sila email ke
noorirdawati_hassan@yahoo.com yati akan respon anda , sila tunggu balasan yati utk setiap order...atau tinggalkan pesanan/sms di 019 2727564 utk respon lebih cepat...ataupun boleh whatsapp yati 019 2727564.



Terima kasih..daun keladi...


Budget Cupcakes 4- Perfect for wedding favor.

Salam..



Lagi order dari Puan Fatimah, dia suka sgt yang macam ni, tak banyak aising katanya. Yati pun excited utk budget cc kali ni, yati buat marble effect pada aising. Syok sendiri u...kak Fatimah tak kisah, yati buat color apa dan design apa pun..senang betul berurusan dengannya.



Yati excited dengan design kali ni..jadik pun. Sebenarnya yati nak marble effect macam ni pada bunga ros yang yati buat sebelum ni. Kena tulis dalam buku resepi, bagaimana mendapatkan effect mcm ni utk buat bunga ros atau swirl flowers.
Pada sesiapa yang teringin nak mcm ni utk wedding favor- sms yati/call yati untuk sample dan nyatakan warna tema/warna fav anda.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin