Salam....


Terima kasih singgah.....
Kini anda juga boleh ke instagram Yati_kaybakery - utk pilihan produk dan harga. Like FB - Kaybakery.malaysia utk info terkini - promo dan fast sale. Fb Yati Hassan utk pelbagai menu dan tempahan.


Jika berminat sila email ke
noorirdawati_hassan@yahoo.com yati akan respon anda , sila tunggu balasan yati utk setiap order...atau tinggalkan pesanan/sms di 019 2727564 utk respon lebih cepat...ataupun boleh whatsapp yati 019 2727564.



Terima kasih..daun keladi...


Cupcakes Yang Pink

Salam..

Cupcakes utk peminat Barbie - yati terus terfikir pink...subuh2 menyiapkan deko cupcakes ni..malamnya..menyiapkan Barbie yang akan dicucuk pada cupcakes. Deko nya..suka hati yati asalkan cantik dan bertemakan Barbie...kata Puan Onie dari Kajang. Dia tak kisah apa saja, asalkan cantik dan sedap...itu yang penting. Dia pernah mencuba sebelum ini..tapi tak berkenan pada deria rasanya. Risau juga yati..tak pe..yati buatkan juga..ikut resepi yati..kalau dia suka Alhamdulillah..tak suka...pun terima juga lah..

Tak cukup dengan itu Kak Onie juga nak merasa Blueberry Cheese Tart Yati. Kalau sedap boleh order lagi katanya..(berdebar masa hantar pada dia..).Kami jumpa di Bangi..lepas tu sempat yati breakfast di Bangi,Restoran Asam Pedas..harga pun murah, macam2 ada....Faris makan 2 bungkus nasi lemak. Sedap sangat la tu..


Blueberry Cheese Tart.


Sedap..kata Kak Onie- suami dan anak2 suka..




Set cupkek Tema Barbie - 25biji sekotak. Kak Onie order 2 kotak- takut tak cukup katanya, kebetulan ada tamu nak datang rumah katanya..




Close-up design..




Masa buat cupcakes Barbie ni, yati pun excited...jenuh fikir mcm mana nak buat design..takkan bunga saja... cuba cari di internet..tapi tak berkenan pulak..yati jumpa design ni di majalah fav yati...betul la kan..banyak membaca dan berjalan2 luas pandangan.





Sampai rumah..Kak Onie sms, semua suka cc Yati...lega... tapi aisingnya manis sikit katanya...





LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin