Salam....


Terima kasih singgah.....
Kini anda juga boleh ke instagram Yati_kaybakery - utk pilihan produk dan harga. Like FB - Kaybakery.malaysia utk info terkini - promo dan fast sale. Fb Yati Hassan utk pelbagai menu dan tempahan.


Jika berminat sila email ke
noorirdawati_hassan@yahoo.com yati akan respon anda , sila tunggu balasan yati utk setiap order...atau tinggalkan pesanan/sms di 019 2727564 utk respon lebih cepat...ataupun boleh whatsapp yati 019 2727564.



Terima kasih..daun keladi...


Kuih Raya 2009- A

Salam..

Biskut Gajus- fav cookies anak2- mostly budak2 suka....tapi deme tak suka kacang gajus tu. Ada cikgu cina di sek BK2, anak2nya suka betul biskut yati, ada ustazah di sekolah yang sama pun anaknya suka. Ini fav suami yati. Biskut yang rangup,yati gunakan 100% butter, ada cornflakes kisar, gajus kisar, ada telur- resepi olahan yati.

Ini tahun ke-3 yati buat biskut ni,rupanya biasa je...tapi kalau rasa satu, mesti nak makan-makan-makan lagi. Pada harga RM 23 - 50-55pcs.


Kuih Makmur - resepi dari kawan Yati -credit to Fida - suami yati beriya suruh yati mintak resepinya..memang sedap,gebu, melt in your mouth- lemak manis. Dulu yati memang tak suka kuih makmur- tapi yang ini..the best so far.


Yati gunakan Almond sebagai inti -kontemperari kuih makmur. Kuih Makmur asli gunakan kacang tanah.

100% minyak sapi - Brand Windmill Gheeblend. Tiada campuran butter ye.

RM 23.00 sebekas - ada 45-50pcs -handmade..jadi saiznye selalu tak sama.


LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin