Salam....


Terima kasih singgah.....
Kini anda juga boleh ke instagram Yati_kaybakery - utk pilihan produk dan harga. Like FB - Kaybakery.malaysia utk info terkini - promo dan fast sale. Fb Yati Hassan utk pelbagai menu dan tempahan.


Jika berminat sila email ke
noorirdawati_hassan@yahoo.com yati akan respon anda , sila tunggu balasan yati utk setiap order...atau tinggalkan pesanan/sms di 019 2727564 utk respon lebih cepat...ataupun boleh whatsapp yati 019 2727564.



Terima kasih..daun keladi...


Cupcakes Utk Kanak2.

Salam..

Cupcakes terbaru, sebelum Ramadhan tiba. Cupcakes utk kanak-kanak senang nak buat,lagipun yati ada pengkritik kecik kat rumah, selalu deme excited, yati pun suka juga-syok sendiri.


Cupcakes SpongeBob yang meriah dengan tambahan piping jelly pada cc. Rasa meriah sangat cc ni.

Barbie lagi, kali ni yati gunakan edible image yang baru di beli,kebetulan harga nya ok ikut budget, so dapat lah image Barbie pada cupcakes tempahan Puan Sya dari Kajang.


Cupcakes Ben 10, utk murid lelaki di sekolah anak Puan Sya. Ini la dia mama yang rajin melayan karenah anak, semoga anak2 menjadi anak yang soleh dan solehan, berkat kasih sayang yang para ibubapaberikan.



Yati paling suka princess ni,jenuh fikir macam nak buat, nak bukak internet, m pulak..fikir2- selalu princess masa dulu- duduk dlm forest, castle yang jauh di ceruk gunung, ada hutan rimba- bunga2... cupcakes picks bergambar princesses dan edible image.
Terima kasih buat Puan Sya,terima kasih daun keladi, lain kali boleh order lagi ye. Harap dia suka dan anak2 nya suka - Puan Sya ni kawan kak Onie- baik2 belaka deme ni..suka yati...tq ye.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin