Salam....


Terima kasih singgah.....
Kini anda juga boleh ke instagram Yati_kaybakery - utk pilihan produk dan harga. Like FB - Kaybakery.malaysia utk info terkini - promo dan fast sale. Fb Yati Hassan utk pelbagai menu dan tempahan.


Jika berminat sila email ke
noorirdawati_hassan@yahoo.com yati akan respon anda , sila tunggu balasan yati utk setiap order...atau tinggalkan pesanan/sms di 019 2727564 utk respon lebih cepat...ataupun boleh whatsapp yati 019 2727564.



Terima kasih..daun keladi...


Cupcakes Macam2

Salam...

Macam ni rupanya cupkek macam2...ada vanila butter cupcake dan choc cupcake- frosting buttercream dan ganache.

Dengan design dan topping yang berbeza..ini permintaan kawan yang balik dari Perth.., tak sabar2 nak rasa cc yati...dari Perth lagi dia order dari yati..
Kawan baik semasa di ITM Kelantan..mek ni budak DBS... dia orang Kelate..pasangannya adalah boyfren yang juga sama belajar di ITM..mereka bercinta masa di Kesatria lagi..katanya..tak suka sangat dengan mamat tu.. alih2.. tersuka... yati tau juga pasal kes bergewe deme ni..hi..hi... (memang kenal la suaminya.. senior yang garang masa dalam band Kesatria..)... so.. yati usik.. kebetulan semua anaknya lelaki..boleh dah buat group berkawat...




Cupcake Ben 10 utk anak2 lelakinya..yang bunga2 dan ganache..utk sedara-mara.. Cukup utk merasa.. Paling best dapat choc bawa balik dari Perth..sedap... oh...chocolate... 1st time makan Vanila Crunchy Nougat - sedap tapi boleh patah gigi u..! ... juga Belgium Fruit & Nuts Chocolate Bar...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin