Salam....


Terima kasih singgah.....
Kini anda juga boleh ke instagram Yati_kaybakery - utk pilihan produk dan harga. Like FB - Kaybakery.malaysia utk info terkini - promo dan fast sale. Fb Yati Hassan utk pelbagai menu dan tempahan.


Jika berminat sila email ke
noorirdawati_hassan@yahoo.com yati akan respon anda , sila tunggu balasan yati utk setiap order...atau tinggalkan pesanan/sms di 019 2727564 utk respon lebih cepat...ataupun boleh whatsapp yati 019 2727564.



Terima kasih..daun keladi...


Cupcakes Macam2 lagi

Salam..
Best juga buat cupcakes macam ni... macam2 design dan perisa, yang ini vanila dan choc. Juga macam2 frosting -buttercream dan ganache. Ini last box yang yati jual utk minggu ini.
Di beli oleh kawan yang punya butik online- dengan ikhlas cuba menaiktaraf WAHM... dia pernah masuk tv, di media cetak...orangnya low profile je..very simple...and very supportive. Dulu Ummikusayang senang nak sebut, la ni Alimkids ABC...anak2 yati suka sgt ke butik dia... yati pun suka..kalau pegi mesti beli. Sekarang ni macam2 biz yang dia buat...online biz..memang perfect utk para ibu...kalau nak tau lebih lanjut check-out her web...(kat bawah ada).


Cupcakes yang colorful..tapi yang kuning base dan bunga kuning tu tersilap design pulak..tapi cantik juga.. Itu la dia..walau buat cupcakes sekalipun..planning mesti ada. You must plan what you want to do..what colors to pick, is it the design suit with party theme, ages of crowds...etc... emm.. jangan marah ye..yati takde sijil in baking....soon will..insyaallah...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin