Salam....


Terima kasih singgah.....
Kini anda juga boleh ke instagram Yati_kaybakery - utk pilihan produk dan harga. Like FB - Kaybakery.malaysia utk info terkini - promo dan fast sale. Fb Yati Hassan utk pelbagai menu dan tempahan.


Jika berminat sila email ke
noorirdawati_hassan@yahoo.com yati akan respon anda , sila tunggu balasan yati utk setiap order...atau tinggalkan pesanan/sms di 019 2727564 utk respon lebih cepat...ataupun boleh whatsapp yati 019 2727564.



Terima kasih..daun keladi...


Mini Tat Buah

Salam..

Seminggu yang penuh dengan cupcakes,tarts dan muffin. Rutin biasa buat sandwic, choc cupcake, vanila cupcakes dan sebagainya... Puas hati seminggu setiap hari ada kerja dan perjalanannya cantik saja..smooth-teratur..perancangan yang berjaya..Alhamdulillah pada Maha Esa, atas anugerah rezeki dan time management yang baik. Juga sokongan rakan2 dan customer baru, yang sangat sporting. Tanpa anda..siapa la yati...TQVM.


Di atas, adalah mini tat buah, yang memang hit produk dari Kay Bakery.. so far.. tidak menghampakan.. harapnya begitu sentiasa.. kalau tak sedap cakap dengan yati ye...
Juga yati nak tunjukkan betapa bagus dan berjasa Panasonic Lumix yang yati gunakan..sangat berbaloi menggunakannya... Lumix ni yang buat tat tu nampak sangat menyelerakan...yang pasti rasa nya juga enak...yati sendiri jarang makan hasil buatan tangan sendiri..

Juga jutaan terima kasih pada kawan cyber yang ajar mcm nak dpt shot yang cantik..walau dpt belajar dari email je..pun..banyak pahala dia..Gambar yang atas, yati paling suka..effect blur kat belakangnya..yati sendiri tak tau mcm mana jadi mcm tu...emm..interesting juga Lumix ni..rasa macam nak explore new skill pulak...(sempat ke?)..
Anyway..kalau teringin boleh order, min order 50pcs..pada harga yang berpatutan..yati gunakan whiping cream utk kastadnya..buahan2 yang segar dari Tesco/Giant...Kiwi brand Zespri dari New Zealand....Stoberi dari Cameron/US...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin